וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מעכשיו חושבים רק על בית"ר"

מאמן הפועל ת"א ניסה להוריד את שחקניו לקרקע, לאחר הניצחון בטפליצה ולקראת הליגה. בקבוצה ממתינים לתשובה מלרונדו

הפועל תל אביב חזרה הבוקר (שבת) להתאמן לאחר הניצחון הדרמטי 1:2 בטפליצה, וזאת לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. המאמן אלי גוטמן, שהספיק לערוך אסיפה בה אמר לשחקניו כי "מעכשיו חושבים רק על בית"ר", בחר שלא לאמץ את חניכיו, והאימון בסך הכל התנהל בצורה קלילה עם מספר משחקונים בין השחקנים. שחקני הפועל עשו גם אמבטיית קרח על מנת לשחרר את השרירים ולהוריד עומסים.

לרשותו של גוטמן יעמוד ביום שני כל סגל הקבוצה. למרות זאת, לא מתכנן המאמן שינויים ויעלה כלכ הנראה עם הרכבו החזק, זה ששיחק ביום חמישי נגד הצ'כים. הבלם יהודה חוטה, שסבל ממחלה בצ'כיה, חזר הבוקר להתאמן עם יתר חבריו וצפוי להיכלל בסגל למשחק הפתיחה. אגב, גם בהפועל וגם בבית"ר צופים משחק אטרקטיבי, כשכבר 15 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בטדי ביום שני.

שחקני הפועל תל אביב הגיעו הבוקר למתחם וולפסון וגילו ונדליזם במקום, לאחר ששני בקבוקי תבערה נזרקו לתוך המתחם שרוסס בכתובות נאצה ואף נגרם נזק למכוניתו של עומרי קנדה. אנשי המועדון הזמינו משטרה למקום, והיא אמורה לחקור את העניין.

בתוך כך, בהפועל ממתינים לתשובתו של הבלם ניקולס לרונדו הצ'יליאני, שאמור לתת תשובה תוך יומיים באשר להגעתו למבחנים. בקבוצה לוקחים בחשבון שהשחקן יודיע על העדפתו לחתום בריבר פלייט הארגנטינאית, בה כבר נבחן, או בקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully