וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של סטיבן כהן

דור בלך

21.8.2009 / 16:00

סלמנקה הורתה לקשר למצוא קבוצה עד יום שני, מה שמרחיק אותו מבית"ר ומכבי ת"א. רעננה הופתעה לשמוע דרישות חדשות

קשר סלמנקה, סטיבן כהן, נפגש אמש (חמישי) עם ראשי המועדון, שהודיעו לי כי במידה ולא ימצא קבוצה עד ליום שני, לא ישוחרר בחינם מהמועדון, מה שמגדיל את הסיכויים כי ישחק בסופו של דבר בהפועל רעננה בעונה הבאה. הקשר היהודי צרפתי, שמבוקש גם על ידי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, כבר סגר ברעננה על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, כשבשנה הראשונה הוא ישתכר כ-70 אלף יורו לעונה, בשנה השנייה יגדל השכר ל-80 אלף יורו, ובעונה השלישית, אם ימשיך ירוויח 120 אלף יורו. שכרו אינו תלוי בהצלחת הקבוצה ולא מורכב כלל מפרמיות.

עם זאת, לאור ההתעניינות מקבוצות הצמרת, הקשר החליט לדרוש מרעננה להגדיל את שכרו בכ-40%, וטען כי החוזה אינו בתוקף שכן סוכנו שחתם עליו פוטר לאחר מכן. גם בית"ר ירושלים וגם מכבי תל אביב לא מוכנות להחתים את השחקן מיידית ודורשות להתרשם ממנו, ולכן נראה שמעבר אליהן לא יהיה ריאלי, עד לפקיעת האולטימטום מסלמנקה - ביום שני.

ברעננה כבר שלחו הערב לסלמנקה (שישי) הצעה רשמית להעביר את השחקן, שכבש אשתקד שישה שערים ושיחק בכל משחקי הליגה, לשורותיהם. כאמור, עד ליום שני אמור כהן להודיע לראשי סלמנקה אם הוא מעוניין לעבור לרעננה או להמשיך במועדון מהליגה השנייה בספרד, בו הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת.

כהן עצמו נחוש לעבור לישראל ממניעים ציוניים ואישיים, וסיפר כי חלומו הגדול הוא לשחק במדי נבחרת ישראל. ברעננה מעריכים כי בסופו של דבר יצטרף לקבוצה במהלך השבוע הבא ויהיה בסגל למשחק נגד מכבי חיפה במחזור השני. במידה ויחליט שלא להגיע לקבוצה מהשרון, כבר הודיעו ברעננה שיתבעו אותו ואת סוכניו על הפרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully