וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי לקח את בנגורה לשיחת הבהרה

21.8.2009 / 17:26

מאמן ב"ש יחליט האם החלוץ ייכלל בסגל לרעננה. לא בטוח שברקת תסכים לשחרר את טאצ'י בגלל ריבוי המושאלים העונה

החלוץ הגינאי של הפועל באר שבע, פטה בנגורה, נלקח לפני אימון הערב (שישי) לשיחת הבהרה עם המאמן גיא עזורי, בעקבות דברים שהטיח במועדון. כזכור, בראיון לוואלה! ספורט אמר החלוץ בין היתר: "הליגה מתחילה מחרתיים, רוצים לכבד אותי? בבקשה, תנו לי שניים-שלושה משחקים. לא טוב לכם? תשלחו אותי הביתה. אנשים פה משגעים אותי, פעם אני פה ופעם לא... אני לא יודע אם אשחק בשבת, אני רוצה לפתור הכל אחרי המשחק הזה. ברגע שאתחיל לא לשחק, אתחיל לעשות בעיות. אם לא אשחק, אני לא כדורגלן של באר שבע. אין לי מוטיבציה, אם רוצים אותי שיתנו לי הזדמנות אמיתית. אם הם לא רוצים אותי, עדיף שאלך". עזורי אמור להחליט עד מחר מה לעשות עם החלוץ, שלא ברור האם ייכלל בסגל.

בתוך כך, באר שבע פנתה שוב למכבי תל אביב בעקבות רצונה לצרף את החלוץ איליה יבוריאן, אך נתקבלה בהתנגדות של הצהובים, שלא מתכוונים לשחרר בשלב זה את השחקן. לגבי הקשר גוז'ף טאצ'י, במועדון קיימת מחלוקת. לא בטוח שהבעלים של הקבוצה, אלונה ברקת, תסכים לשחרר כל כך מהר את השחקן משום שזה צפוי להיות הזר הרביעי שהמועדון ישאיל העונה, אחרי ז'סטין זולו (בני לוד), איגור קוסטרוב (מכבי הרצליה) ובנגורה, לו צפויה הקבוצה לחפש קבוצה אחרת. כזכור, גורם בקבוצה כבר התבטא בעניין ואמר כי הדבר עשוי ליצור בעיה בתחילת העונה הבאה, משום שהמועדון יצטרך לדאוג למושאלים לקבוצות אחרות.

בבאר שבע מרוצים מאוד מהאוהדים הרבים שתומכים בקבוצה ומלווים אותה לקראת פתיחת הליגה, לאחר ארבע שנות גלות בליגת המשנה. שחקנים בקבוצה אמרו היום: "הרבה בזכותם אפשר להרגיש את המתח החיובי בקבוצה והם מגיעים בהמוניהם. נקווה לא לאכזב אותם". גם במהלך האימונים הסגורים השבוע הגיעו עשרות אוהדים וחיכו מחוץ לכתלי האצטדיון בכדי לעודד את השחקנים לקראת המשחק מול רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully