וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל עכו: צרות של עשירים

כיאל וגולסה יזכו למנוחה מול העולה החדשה (שבת, 19:30, ספ' 2), שנאבקת בסגל קצר וחוזרת לליגה הבכירה לאחר 31 שנה

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל עכו במחזור פתיחת העונה בליגת העל (שבת, 19:30, שידור חי בספורט 2). המאמן אלישע לוי יערוך מספר שינויים בהרכב לאור העובדה שכבר ביום שלישי מחכה לו משחק הגומלין מול רד בול זלצבורג בקרב על העפלה לשלב הבתים בליגת האלופות.

לפני האימון כינס אלישע לוי את השחקנים ואמר להם: "אנחנו בתקופה של עומס, ולכן אני אעשה רוטציה ביניכם. בתקופות כאלה צריך לדעת להתעלות ולתת יותר ממאה אחוז. אנחנו צריכים לעשות את האיזון בין ליגת האלופות לליגה הישראלית, אבל נעבור את התקופה הקשה הזאת כשכל אחד ייתן מעצמו יותר".

על פי התרגול באימון המסכם צפוי שלומי ארבייטמן, שכבש את שער הניצחון בזלצבורג, להמשיך ולפתוח על הספסל, וכך גם החלוץ המאוכזב ירו בלו, כשולדימיר דבאלישווילי יפתח בחוד. במרכז ההגנה יפתחו שי מימון וז'ורז'ה טשיירה כדי לתרגל את שיתוף הפעולה ביניהם לקראת הגומלין מול זלצבורג ממנו ייעדר דקל קינן המוצהב. גם בירם כיאל ואייל גולסה יזכו למנוחה, כשגוסטבו בוקולי יחליף את כיאל בקישור האחורי וליאור רפאלוב יפתח במקומו של גולסה.

הסטטיסטיקה בין חיפה ועכו דווקא מעניינת. מאז היווסדה, במשחקיה נגד מכבי חיפה, עכו לא הובסה מעולם. עד היום התקיימו 13 משחקי ליגה בין הקבוצות. עכו ניצחה פעמיים וזה קרה בשנות השבעים, חמישה מפגשים הסתיימו בתיקו וחיפה ניצחה בששת המפגשים האחרים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, ז'ורז'ה שטיירה, שי מימון, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

עכו נכנסת לכוננות ספיגה

לאחר 31 שנה תעלה מחר הפועל עכו למשחק במסגרת הליגה הבכירה בישראל. אם הייתה יכולה עכו לבחור, ספק אם היו רוצים במועדון לקיים את הפרמיירה דווקא מול האלופה מכבי חיפה, שחזרה עם ביטחון גבוה מהמשחק באוסטריה. ובכל זאת, בעכו מתנחמים בעובדה כי לירוקים היה זמן קצר מאוד להתכונן למשחק, ומקווים שהעייפות מהמשחק באמצע השבוע מול רד בול זלצבורג (1:2) תשפיע מחר על היכולת של האלופה. המפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה הראשונה, שאז כונתה הליגה הלאומית היה לפני 33 שנה.

עכו מקווה לצאת לדרך חדשה בליגת העל, כזו שלא תזכיר את גביע הטוטו, מפעל בו ניצחה הקבוצה משחק בודד מול אחי נצרת ששיחקה בחלק גדול של המשחק עם עשרה שחקנים. אלה הם בדיוק הדברים שמאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, ניסה להעביר אל שחקניו באסיפת הקבוצה היום. מעבר לכך, הוכנבוים שם דגש בעיקר על השמירות בהגנת עכו והסגירה על שחקני המפתח של האלופה. לאחר האימון אמר המאמן: "לא רק שחיפה היא האלופה ויש לה סגל מצוין, היא גם נמצאת בכושר מעולה. אנחנו עדיין לא בכושר מקסימלי וגם יש לנו מספר שחקנים חסרים. כמו שהקלישאה אומרת , בכדורגל הכל יכול להיות. המשחק לא תלוי רק בחיפה, אלא בשתי הקבוצות. אני מאמין שאם השחקנים יידעו לנצל את השגיאות של חיפה ויבאו עם ביטחון, נוכל לצאת עם תוצאה טובה מקרית אליעזר".

הוכנבוים יאלץ להסתדר גם עם סגל קצר מאוד. רועי דיין ושחר סימנטוב פצועים כבר שבועות ואליהם הצטרפו השבוע אורן יעקב ואבי אלפסי. אם זה לא מספיק, גם אושרי גיטא בספק גדול למשחק. אל החמישה הללו מצטרף גם בן בינימין, שעדיין לא הגיע להסכם כספי עם הקבוצה ולא ישותף במשחק.

הרכב משוער: דודו גורש, יניב צ'יצ'יאן, איציק כהן, גבע ברקאי, ג'וני טננבאום, ליעד אלמליח, עבדול רזאק איסמעיל, ליאור לוי, עמנואל אמנגואה, אדק מ'בה, עומאר עבדול עזיז.

עדכון ראשון: 21/8 13:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully