וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חיפה: חוזרים להרכב, חוזרים לליגה

בעוד שהאדומים מתרגשים לקראת הבכורה המחודשת בליגה העליונה, בנתניה ייערכו מספר שינויים בהגנה (שבת, 19:00)

לאחר פגרה רבת תהפוכות ופרידה ממרבית שחקני המפתח, תפתח מחר (שבת, 19:00) מכבי נתניה את העונה כשתארח את העולה החדשה הפועל חיפה בקופסה. נתי עזריה, ששידר אופטימיות במהלך כל התקופה, ראה את קבוצתו מציגה יכולת טובה במשחקי גביע הטוטו, אך עדיין לא מצא את המזור להגנה הצעירה. אתמול (חמישי) הצטרף לקבוצה יגאל אנטבי הוותיק, אך זה לא יפתח עקב העובדה שהתאמן רק פעמיים עם הקבוצה.

עזריה, שראה את קבוצתו כובשת שבעה שערים בארבעה משחקים בגביע הטוטו, אך מנגד סופגת תשעה, ינסה לחזק את קבוצתו בשוער ובלם עד למחזור השני, אך כל המועמדים להיבחן בקבוצה עדיין לא קיבלו אשרת כניסה ארצה. גם חלוץ הקבוצה, אובודו אוקוצ'ה, עדיין לא מורשה להכנס ארצה ושוהה בקפריסין. בנתניה יכולים להיות מרוצים מחזרתו לכשירות של אלמוג כהן בדיוק לפתיחת הליגה, וזה יפתח מחר בהרכב במקומו של אמייה טגה.

לאחר שהשלישייה שספגה נתניה מבית"ר ירושלים ביום שלישי (3:3), ישוב דניאל ליפשיץ אל בין הקורות, כשמעוז סמיה יחזור לעמדת הבלם. אוראל דגני יתפוס את משבצת המגן השמאלי עד שאנטבי ייכנס לכושר משחק מלא. גם שלו מנשה, שזכה למנוחה בשלישי, ישוב להרכב על חשבונו של שניר גואטה. פרט לכך, עזריה ימשיך באותו הרכב שסיים בתיקו לפני שלושה ימים.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, מעוז סמיה, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, אלמוג כהן, רביד גזל, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, חן עזרא, אחמד סבע.

בהפועל חיפה בעיקר מתרגשים

הפועל חיפה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מכבי נתניה. לאחר ארבע שנים בלאומית חוזרים האדומים מהכרמל אל ליגת העל והתרגשות לקראת המשחק מורגשת במועדון, כמו גם אצל אוהדי הקבוצה, שאלף מהם צפויים לקשט מחר את האצטדיון בנתניה. שתי הקבוצות לא נפגשו כבר שמונה שנים במסגרת ליגת העל או הליגה הלאומית, כאשר בשני המפגשים האחרונים, לפני שמונה ותשע שנים, לא הצליחה חיפה לנצח את נתניה בבית.

מאמן האדומים, שלומי דורה, ערך היום אסיפת קבוצה ושם דגש בעיקר על קבוצתו וחוסר ניסיונה. יחד עם זאת, ביקש המאמן משחקניו לבוא מרוכזים ולא לזלזל ביריבה: "למרות שהתקשורת מציגה את נתניה כקבוצה שנחלשה מאוד, אסור לחשוב שהמשחק אצלנו בכיס", אמר המאמן. "לנתניה עדיין יש שחקנים טובים מאוד בשביל הליגה, ויש להם גם יתרון עלינו מבחינת ניסיון". לאחר מכן דיבר דורה עם שחקניו בעיקר על הטקטיקה למשחק מחר וביקש מהם לשים לב במיוחד לרביד גזל ואלמוג כהן במרכז המגרש.

מהרכב הקבוצה ייעדר מחר עדן בן בסט הפצוע בגבו, כשאת מקומו בחוד צפוי לתפוס אמיר אבו ניל שפתח במשחקי גביע הטוטו. ערן לוי יחזור לאחר שריצה את הרחקתו. השוער גליל בן שנן דיבר על התחושות לקראת המשחק מחר: "יש התרגשות כמו בכל פתיחת עונה. השנה, חובת ההוכחה עלינו להראות שהמקום שלנו הוא בליגת העל. לחזור לליגת העל עושה טוב למועדון, ובעיקר לאוהדים, שצמאים להצלחות ולעבר של הפועל חיפה. הקופסא זה אחד המגרשים הקשים בליגה, לכן יש לנו אתגר לא פשוט מחר. אני מקווה ומאמין שנחזור עם תוצאה טובה מנתניה".

הרכב משוער: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, סביטי ליפניה, אושרי רואש, עמנואל פאפו, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, הישאם כיוואן, רן אבוקרט, ערן לוי, אמיר אבו ניל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully