וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן כבר מסמן את המטרה הבאה

הפועל ת"א נחתה בישראל לאחר הניצחון בצ'כיה. המאמן לא מרוצה: "המשחק שלנו לא שטף", ויודע: "הראש כבר בבית"ר"

הפועל תל אביב נחתה אחר הצהריים (שישי) בארץ לאחר הניצחון אתמול מול טפליצה הצ'כית (1:2) במוקדמות הליגה האירופית, שקירב אותה למשחק נגיעה מהעפלה לשלב הבתים, כשאפילו הפסד של 1:0 במשחק הגומלין בבלומפילד ביום חמישי הבא. למרות הניצחון המרשים, האדומים כבר חושבים רק על המשחק נגד בית"ר ירושלים בליגה ביום שני: "למען האמת, הראש שלנו כבר במשחק ביום שני בטדי", אמר אלי גוטמן. "זה מה ששידרנו לשחקנים מהרגע שהאוטובוס הוריד אותנו חזרה בפראג. נבוא במטרה לעבור את המשחק בשלום ואז נתחיל להתכונן לטפליצה, על מנת להשלים את המשימה ביום חמישי הבא.

"אין ספק שניצחון עם שני שערי חוץ הוא משמעותי. זו תוצאה טובה, אבל מי שראה את המשחק - הבין שמדובר ביריב שאסור להקל בו ראש", המשיך גוטמן והוסיף: "יש לנו יריב שצריך לכבד אותו. זו קבוצה צ'כית טיפוסית שמשחקת כדורגל אגרסיבי, טקטי ומהיר. לא היה לנו קל אתמול משתי סיבות, אחת שהצ'כים למדו אותנו טוב וצריך לפרגן להם על כך. שתיים, זה שלא שיחקנו את הכדורגל השוטף שלנו. בכל זאת הגענו למצבים כי יש לנו שחקנים עם יכולות אישיות, כאלה שיכולים להכריע משחקים".

גוטמן התייחס גם לעובדה שגילי ורמוט כובש שער הניצחון ביקש להתחלף בדקה ה-85 ונענה בסירוב: "ורמוט הוא שחקן שבמצב כמו אתמול, כשהמשחק הקבוצתי לא שוטף, אז צריך לדרוש ממנו. אני מחדיר בו ודורש ממנו שיכיר באיכויות של עצמו. אמרתי לו: 'אתה נשאר במגרש עד הסוף".

ורמוט עצמו גם התייחס למשחק ולסופרלטיבים שקיבל : "אני כבר לא זוכר כל כך על מה חשבתי באותן שניות של הגול, אבל אחר כך הייתה הרבה שמחה. אלו רגעים שניקח איתנו עוד הרבה זמן. ביקשתי להתחלף כי לא היה לי אוויר, אבל אחרי זה קיבלתי על זה בראש. ברור שאחרי תוצאה כזאת הסיכויים שלנו להגיע לבתים הם גבוהים יותר, אבל עדיין מדובר בקבוצה צ'כית מצוינת. זו קבוצה שאתמול הייתה טובה יותר מאיתנו. אסור לנו לבוא שאננים ביום חמישי הבא". על היכולת המצוינת שלו מתחיל העונה אמר השחקן: "כל אחד רוצה להיות הכי טוב ולממש את הפוטנציאל שיש לו. אני שמח שעכשיו הדברים הולכים לי די טוב. אלי נותן לי את הגב ואני מקווה להמשיך ככה". על המשחק מול בית"ר אמר הקשר: "תמיד כיף לשחק שם, יש אווירה טובה. אנחנו רוצים לבוא ולהיות ווינרים".

לאחר פרשת גטבורג, כל השחקנים קיבלו הוראה מפורשת מהצוות המקצועי ומההנהלה שלא לצאת משטח המלון, ובניגוד לניצחון החוץ הקודם של האדומים בשבדיה מול גטבורג, הפעם לא נרשמו חגיגות משמעותיות. למרות הניצחון, האדומים, כאמור, היו רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת. "המשחק שלנו לא שוטף, יש לנו עדיין בעיות בחיבור בין ההגנה להתקפה" אמר אחד השחקנים הבוקר. "למזלנו ורמוט היה שם בזמן, כי שכטר ויבואה המשיכו את היכולת מהמשחק מול בית"ר בגביע הטוטו ולא הגיעו למגרש".

הבלם הצ'יליאני ניקולס לרונדו, שנבחן בריבר פלייט, קיבל הצעה נמוכה מהקבוצה הארגנטינאית ושוקל להגיע למבחנים בהפועל תל אביב. סוכנו, רונן קצב אמר: "אני מאמין שעד תחילת השבוע הבא נדע אם הוא יגיע. יש לו הצעה והוא מתלבט לגביה, אני מקווה שהוא יגיע בסופו של דבר לארץ".

עדכון ראשון: 21/8 13:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully