וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - הפועל רעננה: סיר לחץ

עזורי ביקש משחקניו לא להילחץ מקהל, והאורחת, בבכורה בליגה (שבת, 19:00), מקווה לנצל זאת לטובתה. רביבו בהרכב

"אנחנו חייבים לפתוח ברגל ימין ולא להילחץ ממה שקורה מסביב. גם מהקהל", כך אמר מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי באסיפת השחקנים אתמול (חמישי) לפני האימון לקראת משחק פתיחת העונה נגד הפועל רעננה. עזורי הוסיף: "חשוב לפתוח טוב את העונה. הבאתי שני שחקנים מנוסים כמו דוד רביבו ויוסי אופיר וגיבשנו פחות או יותר את הסגל הסופי".

בבאר שבע מצפים שיגיעו למעלה מ-6,000 צופים למשחק וציינו כי החוזים של רביבו ואופיר כבר הופקדו בבקרה, והם ייכללו בסגל למשחק. לאחר האימון אתמול, נסעה הקבוצה לביתו של החלוץ חנן פדידה לארוחת ערב משותפת. עזורי הודיע כי האימון המסכם יתקיים היום (שישי) בשעה 17:00: "אנחנו לא רגילים לשעות האלה, אבל אפשר להבין את גיא. יש לחץ אדיר לקראת המשחק הראשון. האפקט של ניצחון לעונת הפסד או אדיר וכולם מבינים את זה. צריך לזכור שעוד לא ניצחנו השנה", סיפר אחד השחקנים והעביר את תחושת הלחץ בחדר ההלבשה.

בבאר שבע נזכרו השבוע כי משחק פתיחת עונת 2007/8, שהיה הראשון בעידן הבעלים אלונה ברקת, הסתיים בהפסד ביתי 1:0 לאותה הפועל רעננה. לגבי ההרכב, נדב קידר יפתח במרכז ההגנה על חשבונו של דנילו מוריירה הפצוע, שיראה את המשחק הפצוע. אייל שן וג'וזף טאצ'י המתנדנד יפתחו בקישור האחורי. רביבו צפוי לפתוח בהרכב בקישור ההתקפי, כשאוהד קדוסי אמור לפתוח כחלוץ יחיד.

בינתיים, בבאר שבע עדיין נתקלים בקשיים להשלים את העברתו של החלוץ הארגנטינאי, סנטיאגו מלאנו. החלוץ התבקש לטוס לארגנטינה ולסדר את שחרורו מקבוצת רסינג קלוב. במידה ומלאנו לא יצליח להסדיר את ענייניו, הוא לא ישחק בקבוצה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, פאבל פרגל, נדב קידר, שמעון הרוש, אייל שן, גוז'ף טאצ'י, מאור מליקסון, דוד רביבו, ארז מסיקה, אוהד קדוסי.

בכורה היסטורית לרעננה בליגת העל

בהפועל רעננה סיימו את ההכנות האחרונות לקראת משחק הבכורה ההיסטורי של הקבוצה בליגת העל. זאת, בצל התפטרותו של הבעלים המיתולוגי, שלמה שטרן, שהעביר את מניותיו לידי שותפו אשר אלון. כזכור, אלון הציע לשטרן להמשיך ולכהן כחבר הנהלה. שטרן עדיין לא החליט על המשך צעדיו, אבל ככל הנראה הוא ימשיך במועדון כחבר עמותה, כשעדיין לא ידוע האם יהיה חלק מהנהלת הקבוצה. בתחילת השבוע הבא הוא צפוי להודיע על החלטתו.

בקבוצה מקווים להמשיך את רצף הנצחונות מגביע הטוטו, ומקווים לפתוח את העונה הראשונה שלהם בליגת העל ברגל ימין. בעונה שעברה הפסידה רעננה בכל שלושת המשחקים נגד הפועל באר שבע, אך בליגת העל, הסבר אלי כהן לחניכיו, זה עניין שונה. שחקני הקבוצה ינסו לנצל את הלחץ הרב שיופעל על שחקני באר שבע בוסרמיל, ואת חוסר התיאום בין דוד רביבו לחבריו החדשים.

לרשות אלי כהן יעמוד סגל כמעט מלא, כשדניאל ברק שנפצע במשחק גביע הטוטו נגד הפועל עכו, ייעדר וכמוהו גם גילי קופר. מנגד ארמנדו לסקנדו הארגנטינאי עבר בבקרה וצפוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, איתי טואף, אבי סופר, רועי לוי, לירה, חיים פונטרמולי, תמיר פור, שניר שוקר, ארמנדו לסקאנו, אבי כנפו, כריסטיאנו דוס סנטוס.

עדכון ראשון: 21/8 15:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully