וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אד אוצ'ו סינקו: "רונאלדיניו היה גאה בי עכשיו"

21.8.2009 / 11:51

התופס של סינסינטי בעט את כדור הניצחון ב-6:7 על ניו אינגלנד והצהיר: "אני יכול לבעוט מ-60 יארד". טום קייבל מסתבך

לא רבים משחקני ה-NFL אוהבים כדורגל, מעטים עוד יותר, מלבד בועטים קבועים, מממשים את האהבה על המגרש. צ'אד אוצ'ו סינקו מסינסינטי בנגאלס שימש הלילה (בין שישי לשבת) כבועט החירום במשחק בין קבוצתו לניו אינגלנד פטריוטס, והשלים בהצלחה את בעיטת האקסטרה שהעניקה לבנגאלס ניצחון 6:7 בטרום העונה.

"אסטבן אוצ'ו סינקו חזר, שחקן הפוטבול מספר 1 בעולם", אמר אוצ'ו סינקו, "תמיד הצהרתי שכדורגל הוא המשחק האהוב עלי, אני חושב שרונאלדיניו היה גאה בי עכשיו". הוא חשף עוד על המשחק והטכניקה: "כדורגל הוא אהבה ישנה וראשונה, ובעיטה? זה קל, כמו לרכוב על אופניים. אני יכול לבעוט משמאל, מימין, מ-60 יארד". מבחינת הפטריוטס, היה חשוב לטום בריידי להראות שהוא יכול לספוג מכות, וזה מה שקרה, כשקית' ריברס, הליינבקר של סינסינטי, הפילו. "לא הרגשתי שהוא מרגיש משהו מיוחד", אמר ריברס.

ה-NFL תחקור מה עומד מאחורי התקיפה של מאמן אוקלנד טום קייבל, שהכה על פי החשד את עוזרו רנדי הנסון ושלח אותו לבית חולים עם לסת שבורה. לאחר שהנסון כבר החליט לא להגיש תלונה למשטרה ולשמור על שתיקה, הוא העדיף לבסוף לשתף פעולה. "קייבל נשמע בטוח: "אני רק יכול להגיד שכשהעובדות יתבהרו, תראו שאצא נקי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully