וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לה האסה: "בית"ר היא קבוצה גדולה"

דור בלך

21.8.2009 / 10:23

קשר נבחרת פרו סיכם את תנאיו במחזיקת הגביע וינחת ביום ראשון. שום תרגל את קוזוקין כקשר אחורי ואת ריקן כמגן ימני

קשר נבחרת פרו פאולו דה לה האסה ימריא ביום ראשון ממולדתו לישראל ויצטרף לבית"ר ירושלים. בית"ר סיכמה את פרטי ההעברה עם קבוצתו אליאנסה לימה וסוכנו של השחקן בנדי ארויו מוסר שגם הפרטים מולו סוכמו כמעט במלואם וכי השחקן מגיע על מנת לחתום.

"הכל סגור ואני ממריא לישראל בימים הקרובים", אמר דה לה האסה לתחנת רדיו בפרו. "בית"ר היא קבוצה גדולה וזה נותן לי מוטיבציה. זה מועדון שתמיד שואף לזכות באליפות והופיע באירופה. בנוסף, ההצעה הכספית הייתה טובה". דה לה האסה יצטרף בבית"ר לפרואני נוסף, ג'וניור ויסה, גם הוא שחקן עבר של אליאנסה לימה.

הקשר האחורי בן ה-25, שהיה מבוקש על ידיד מכבי ת"א לפני מספר חודשים, ינחת בארץ בשני לפנות בוקר ובכל מקרה לא צפוי לחתום בקבוצה בזמן כדי לקחת חלק במשחק נגד הפועל ת"א, ממנו ייעדרו קובי מויאל ועידן טל המוצהבים. בבית"ר מאמינים כי השתלבותו בקבוצה תהיה מהירה הודות לשיתוף הפעולה עם חבר ילדותו ויסה.

בינתיים יצחק שום ממשיך לחפש אופציות לסתימת החורים בקישור במשחק נגד הפועל. על פי התירגולים האחרונים, שום מתכוון להעביר את שמואל קוזוקין לעמדת הקשר האחורי, כשעידן ורד ימלא את תפקידו של עידן טל כקשר המרכזי של הקבוצה. את מקומו של קוזוקין באגף הימני יתפוס אבי ריקן, שנוסה כקשר אחורי במשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה.

עקב העדרותם של טוטו תמוז וקובי מויאל הפצועים, חזר אתמול עוזר מאמן הקבוצה דוד אמסלם לתפקד כשחקן כדי להשלים 20 שחקני שדה במשחק אימון פנימי. אמסלם, שפתח במדי ההרכב השני כמגן שמאלי נמצא עדיין בכושר משחק מלא, בישל שער ואף כמעט כבש, כששחקני הקבוצה שאלו אותו בסיום אם כרטיס השחקן שלו עדיין בתוקף. גם דיוויד גומז עם צמד הרשים, כשג'וניור ויסה מנגד כבש שער מרהיב מהאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully