וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגורה: "כשלא אשחק בליגה, אתחיל לעשות בעיות"

21.8.2009 / 10:11

לחלוץ הגינאי נמאס מהיחס של הפועל באר שבע כלפיו: "אנשים לא מדברים איתי, לא נותנים לזרים להתאקלם"

פטה בנגורה עובר תקופה לא קלה. מאז שהגיע לבאר שבע החלו השמועות כאילו עומדים לשחרר את החלוץ הגינאי, והוא מסתגר בביתו ומסרב להשיב על שאלות האוהדים, ששוחחו איתו לא פעם לאחר האימונים. בראיון ראשון מאז החלו השמועות סביבו מספר הגינאי את מה שעובר בבאר שבע ומלווה בתחושה שמפלים לרעה את הזרים בישראל.

לאחר משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה, אישר למעשה עזורי את הידיעה שפורסמה כבר לפני מספר שבועות, לפיה הודיע לקברניטי הקבוצה שהוא מעוניין לשחרר את החלוץ. "יהיה שינוי אחד או שניים בסגל הזרים", הודה המאמן. "אני מודע לשמועות האלה", מודה בנגורה בראיון. "האוהדים שואלים אותי בכל אימון אם אני בחוץ או בפנים ואני לא יודע מה לומר להם. "תסביר לי אתה, איך כולם יודעים על משהו שאני לא? אני חי על שמועות".

החלוץ טוען כי עד עכשיו איש מאנשי באר שבע לא טרח לדבר איתו, "למרות שהביאו לכאן חלוץ ארגנטינאי שמשחק בתפקיד שלי", לדבריו. "אנשים בקבוצה לא מדברים איתי, אני עובר תקופה קשה שקשה לי להסביר. אולי זה קטע פוליטי של באר שבע, אני לא יודע. אני מתאמן ברצינות, לא יודע מה גרם לעזורי לומר את מה שאמר. מבחינתי אני בקבוצה, אם יגידו לי אשחק ואם לא אז לא. יש לכם בעיה בישראל, אתם לא נותנים לשחקנים זרים מספיק זמן להתאקלם".

"חמש שנים שיחקתי בסט. אטיין מהליגה הראשונה בצרפת. סט. אטיין, אולי המועדון מספר אחת בצרפת", כואב בנגורה. "שיחקתי כמו מקצוען אמיתי, ברמות הכי גבוהות שיש. פה בישראל לא נותנים לי ריספקט. הליגה מתחילה מחרתיים, רוצים לכבד אותי? בבקשה, תנו לי שניים-שלושה משחקים. לא טוב לכם? תשלחו אותי הביתה. אנשים פה משגעים אותי, פעם אני פה ופעם לא. אני לא ישן, לא חי טוב, לא כלום. אתה יודע מה? אם אני הולך לקבוצה אחרת אתה תראה אותי. אינשאללה, עוד תראה אותי. אני מאמין בעצמי, מאוד מאמין. כולם עוד יווכחו מי זה פטריק (שמו המלא, א"י). גם אלה שלא מאמינים".

"אני לא יודע אם אשחק בשבת, אני רוצה לפתור הכל אחרי המשחק הזה", ממשיך החלוץ. "אם אני חרא או אם אני לא, אני לא יודע, את זה נראה אחרי המשחק. ברגע שאתחיל לא לשחק, אתחיל לעשות בעיות. אם לא אשחק, אני לא כדורגלן של באר שבע. אם לא אשאר, אלך למקום אחר. אין לי מוטיבציה, אם רוצים אותי שיתנו לי הזדמנות אמיתית. אם הם לא רוצים אותי, עדיף שאלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully