וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מרוצה, למרות שזה לא היה המשחק שלנו"

המאמן לא התרשם מיכולת שחקניו בניצחון בטפליצה, אך יודע: "התוצאה היא שקובעת". ורמוט: "שמח שכבשתי שער חשוב"

משחק חוץ אירופי? לא זה מה שיפחיד את הפועל תל אביב. שחקניו של אלי גוטמן, שניצחו כבר 1:3 בגטבורג בסיבוב הקודם, עשו את העבודה במשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית עם ניצחון 1:2 דרמטי הערב (חמישי) בצ'כיה על טפליצה. גילי ורמוט היה האיש של המשחק עבור האדומים, כשהכשלתו גרמה לפנדל אותו ניצל השוער וינסנט אניימה, ועמוק בתוך תוספת הזמן הבריק הקשר במבצע אישי שהסתיים בשער ניצחון יקר ערך.

האדומים יכולים כבר לחוש את שלב הבתים מתקרב בפעם השלישית, אחרי שהספיקו להופיע בו במתכונת הקודמת של המפעל שנקרא גביע אופ"א, בעונת 2006/07 ומיד לאחר מכן בעונת 2007/08. הפועל תל אביב ממשיכה במסורת ההצלחות שלה במסגרת האירופית, ועל הדרך גם מצהירה כוונות לקראת הליגה.

ורמוט הנרגש, שזכה למחמאות מאנשי הקבוצה, אמר בסיום: "שמח שהצלחתי לסחוט פנדל ולכבוש שער חשוב. זה לא נגמר, נצטרך להתאמץ ולגמור את העבודה. המטרה להגיע לשלב הבתים ולהתברג בצמרת העונה".

המאמן אלי גוטמן, לא היה שבע רצון מהיכולת שהציגו שחקניו, אך על התוצאה לא יכולות להיות לו תלונות. "הכי חשוב במשחק חוץ זה התוצאה", אמר המאמן, "ולכן אנחנו חוזרים מרוצים למרות שלא שיחקנו את המשחק שלנו. נתכונן להיות טובים יותר לעיני הקהל הביתי".

השוער וינסנט אניימה, שהתכבד בהבקעת הפנדל, התייחס לשער: "כבשתי במשחקים גדולים יותר בפנדל, אז לא התרגשתי הערב. באנו לשחק על תוצאה והשגנו אותה. יש לנו סגל קטן ואיכותי שיכול להצליח באירופה".

אביחי ידין, אחד הטובים בשורות האדומים: "נתנו הכל על המגרש וזה השתלם בסוף. הצ'כים חזקים פיזית והיה קשה נגדם. עכשיו נצטרך לשחק טוב יותר בבית ולסיים את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully