וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הפועל פ"ת: על אקסים מיתולוגיים

מאמן המארחת, מחפוד, והשחקנים סספדס ויניב לוזון ישחקו מול קבוצתם לשעבר, שתעלה עם 3 קשרים אחוריים (שבת, 17:00)

חלוץ הרכש הגנאי של הפועל פתח תקוה, עוסמן בשירו, לא יוכל לשחק במחזור הפתיחה של ליגת העל מאחר ועדיין לא התקבל השחרור הבינלאומי מההתאחדות הגנאית. פתח תקוה העבירה לקבוצתו של בשירו, קינג פייסל, דמי השאלה בסך 40 אלף דולר, מתוכם דרש בשירו לקבל מענק בסך עשרת אלפים דולר ונענה בשלילה על ידי ראשי המועדון הגנאי.

בפתח תקוה טענו בימים האחרונים כי הסכסוך בין בשירו לראשי קינג פייסל הגיע לסיומו, אך על פי ההערכות, בקבוצה עיכבו בכוונה את שליחת השחרור הבינלאומי מכיוון שעדיין לא נמצא פתרון למחלוקת הכספית. לפיכך, בשירו יחמיץ את משחק החוץ של המלאבסים נגד מכבי אחי נצרת. החלוץ הצעיר ארמון בן נעים יפתח בהרכב לצידו של אלנתן סלמי. הקשר הקרואטי טומו ברלצ'אי החלים ממחלה ויהיה כשיר למשחק.

על פי האימון המסכם נראה כי המאמן דני ניראון יעדיף לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים: קובי דג'אני, תומר בן חיים וכפיר דר, כשברלצ'אי ישחק מתחת לשני החלוצים. הקשר האחורי דור הלוי לא יוכל להיכלל בסגל בגלל צהובים. בהגנה אין שינויים מיוחדים ובלם נבחרת טוגו, עמנואל מתיאס, ימשיך להנהיג את מרכז ההגנה לצדו של גל כהן.

עד כה, לא היו הרבה מפגשים בין הפועל פתח תקוה לאחי נצרת, ששה בסך הכל, אבל במלאבס יכולים בהחלט להתעודד מהסטטיסטיקה. אחי נצרת מעולם לא ניצחה את פתח תקוה והמאזן עד כה עומד על ארבעה ניצחונות לכחולים ושתי תוצאות תיקו (17:9 במאזן השערים). לפני שתי עונות שתי הקבוצות נפגשו בליגה הלאומית, כשהפועל השיגה שבע נקודות בשלושת המפגשים.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו; כפיר דר, קובי דג'אני, תומר בן חיים, טומו ברלצ'אי; ארמון בן נעים, אלנתן סלמי.

עדכון ראשון: 20/8 20:09

אחי נצרת: ווסט כשיר ויפתח

לאחר שש שנים בלאומית, אחי נצרת תעשה את הקאמבק שלה לליגת העל במשחק רב אמוציות, כשתארח את הפועל פ"ת, קבוצת האם של מאמנה אלי מחפוד ושחקן הרכש החדש יניב לוזון, שצפוי לפתוח בהרכב, כשגם חיאר סספדס הגיע ממלאבס.

לרשותו של אלי מחפוד יעמוד סגל מלא, כשהיום (שישי) התברר שהבלם אנדרסון ווסט כשיר והוא יפתח בהרכב. שוער נבחרת ברית המועצות לשעבר, רוסלאן ניגמטולין, יערוך בכורה בליגת העל.

בהגנה, כאמור, יפתח אנדרסון ווסט, לצד מור דהאן, כשבאגפים ישחקו אדהם האדיה ואיסמעיל עמאר. ווהאב ברכאת יפתח בקישור יחד עם חאיר סספדס ויניב לוזון. מחפוד ימשיך עם הטריו ההתקפי שלו הכולל את טצ'ם נ'טויה, איב ג'ידה ותומר חמד.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, מור דהאן, אדהם האדיה, וואהב ברכאת, חאיר סספדס, יניב לוזון, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד, איב ג'ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully