וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד צירפה את פרחי וקוחנסקי

איתן נוח

20.8.2009 / 14:00

קבוצת הליגה הלאומית שואפת לעלות לליגה הבכירה והתחזקה בשני שחקני מכבי ראשל"צ לשעבר. הזר סדריק ברוקס ישוחרר

מכבי אשדוד מהליגה הלאומית החתימה הבוקר (חמישי) שני שחקנים שהופכים אותה לאחת המעומדות הרציניות לעלות לליגת העל. אופיר פרחי (23, 1.87 מ') וארז קוחנסקי (25, 1.95 מ') סגרו עם הקבוצה מעיר הנמל וישחקו בשורותיה בעונה הקרובה. בעקבות ההחתמה תשחרר אשדוד את הזר שכבר החתימה, הגארד סדריק ברוקס, ותחפש זר בעמדה מספר 5, כאשר את עמדות הפורוורד יאיישו שני הצעירים אחיעד בוקרא ומיכאל בדלוב, שבאשדוד תולים בהם תקוות רבות.

פרחי גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון וכבר בגיל נוער נחשב לפוטנציאל גדול. זו תהיה עונתו השנייה בלאומית, אחרי שלפני שנתיים שיחק במדי יקנעם/מגידו. בעונה החולפת הוא חזר הביתה לראשון, אך לא הרשים במיוחד עם 2.7 נקודות למשחק בלבד.

קוחנסקי גדל בנוער של מכבי תל אביב. אחרי סיום גיל הנוער הוא הסתובב במספר קבוצות בליגת העל (מכבי ת"א, ראשל"צ, בני השרון, מכבי רמת גן, ובעונה האחרונה בקרית אתא), אך לא הצליח להותיר רושם. בעונה החולפת הוא קלע 6 נקודות למשחק במדי היורדת לליגת השנייה. אגב, זו תהיה הקדנציה השנייה של קוחנסקי באשדוד, אחרי שכבר שיחק שם במשך חצי עונה לפני שנתיים.

"בשנים האחרונות אנחנו מכוונים לצמרת, והמטרות שלנו לא השתנו", אמר הג'נרל-מנג'ר של אשדוד, עו"ד שי האוזמן, על החתמת שני השחקנים. "אנחנו לא מתביישים לומר שחרף התקציב המוגבל והליגה החזקה, המטרה שלנו היא להעפיל לליגת העל. ביחד עם אופיר וארז הקו האחורי שלנו הוא קו מאוד מוכשר, אינטליגנטי ופיזי ויש לנו ציפיות גדולות ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully