וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים החדשים

20.8.2009 / 16:15

מכבי פ"ת ערכה סוג של מהפכה הקיץ, מהפכה שעדיין לא ברור אם מתאימה לה. חמשת הדברים שיעשו את העונה של הלוזונים

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון. ברני ארדוב
המהפכה תוכיח עצמה? עמוס לוזון/ברני ארדוב

1. סבלנות

רוני לוי הלך על מהפכה ענקית ואמיצה בסגל של מכבי פתח תקווה. למאמן קפדן כמוהו שרוצה לשלוט בשחקנים בצורה מוחלטת זה מהלך מתבקש. למכבי פתח תקווה זה פחות ברור כרגע וכדי שזה יצליח דרושה יותר מסתם אמירה על סבלנות. לרוני לוי יש עדיין חשבון קטן עם האנשים שניסו לגמד את ההישגים שלו במכבי חיפה, אבל אין לו יותר מדי סיכוי להעמיד אותם על טעותם כבר העונה. אם לוי יגלוש למגרש שלהם ויבדוק את הצלחת המהפכה שלו בטווח של עונה, הוא עלול לאבד לא מעט מביטחונו כמאמן. הוא והבוסים שלו צריכים לשאוף לייצב את הסגל החדש כדי שבשנים הבאות המהפכה הזו תוליד קבוצה חדשה להרבה שנים.

מאמן מכבי פתח תקוה רוני לוי. איתי חסיד
שואף לשליטה מוחלטת. רוני לוי/איתי חסיד

2. התאמה

במסגרת השינוי התפיסתי, רוני לוי יהיה חייב להתאים את עצמו טוב יותר לסגנון המשחק של מכבי פתח תקווה. להפסיק לחשוב שהוא במכבי חיפה ולשחק יותר כדורגל אנדרדוגי. אם לוי יתחבר טוב יותר לרגש הלוזוני הזה ויבין כיצד מכאן נולד מועדון ששרד כל כך הרבה שנים, גלגלי המהפכה שלו יעבדו הרבה יותר מהר וגם הדרבים שכל כך חשובים למשפחה הלוחמת ילכו העונה לצד שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי פתח תקוה במהלך אימון הבכורה. איתי חסיד
מכבי חיפה זה לא. שחקני פתח תקוה/איתי חסיד

3. אבי יחיאל

רוני לוי מתחיל תמיד את בניית הקבוצה שלו מהגנה חזקה. לוי, תחת המגבלות החדשות, היה חייב להתפשר, והלך על אבי יחיאל שלא הוכיח במכבי תל אביב את מה שראינו ממנו בהפועל פתח תקווה. יחיאל ומגאמדוב יכולים להיות צמד הבלמים הכי חכם בליגה, אבל באותה מידה גם הכי איטיים. כיצד ישלימו אחד את השני, זו שאלה שתדיר עוד שינה מעיניו של רוני לוי.

אבי יחיאל, מכבי תל אביב. יותם רונן
יהיה חלק מהצמד הכי חכם או הכי איטי בליגה? יחיאל/יותם רונן

4. עומר בוקסנבוים

בלי קשר לעזיבת דמבלה, הקישור האחורי של מכבי פתח תקווה יעבור העונה מבחן רציני. כאשר אומרים קישור אחורי, אומרים רוני לוי. הוא שיחק בעמדה הזו לאורך רוב קריירת המשחק שלו, והוא שם דגש גדול מאוד על הפיזיות, החכמה והנעת הכדור. עומר בוקסנבוים, הלוזון החדש, ייקח חלק מרכזי במבחן הזה. בוקסה קצת איבד מומנטום בקריירה, כך שמבחן הקישור האחורי של מכבי פתח תקווה יהיה גם המבחן האישי שלו.

עומר בוקסנבוים שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
צריך להוסיף חכמה למרכז השדה. בוקסנבוים/ברני ארדוב

5. עומר גולן

התקפת מכבי פתח תקווה עדיין לא התאוששה מעזיבת עומר גולן. עוד לא נמצא הסקורר שישכיח את החלוץ הנהדר. העונה יידרשו למשימה עומר דמארי, טומיסלאב בוסיץ', דובב גבאי וטל בן חיים. רובם שחקנים תוצרת בית ואוהדי הקבוצה שודאי זוכרים עד כמה חוסר המחץ העיק על הקבוצה הלוזונית בשנים האחרונות. העונה הצל הזה ירדוף גם אותם, והצל הזה נעשה גדול יותר עם השנים.

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מכבי פתח תקוה עדיין מתגעגעת. גולן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully