וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "99.9 אחוז שנשחק בחו"ל"

דור בלך

20.8.2009 / 14:54

בית"ר ערכה מסע"ת לפתיחת העונה, וברוכיאן בטוח שהוא ויצחקי לא יישארו בקבוצה זמן רב. שום: "אנחנו מפחדים רק מאלוהים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת 2009/10, בנוכחות יושב הראש יצחק קורנפיין, המאמן יצחק שום ושחקני הקבוצה ברק יצחקי, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן ועידן טל. במסיבת העיתונאים נחשפו המדים החדשים והספונסרית החדשה, "ויפו, הכלב המעופף", דמות מתוכנית פעוטות.

קורנפיין פתח את מסיבת העיתונאים: "התכנסנו רשמית לפתוח את עונת 2009/10. אני רוצה להודות תחילה לגומא אגייאר, שהחליט גם לממן את הספונסר הראשי בעצמו. זהו ארגון צדקה למען ילדים שגומא יבחר. בית"ר עברה תקלה בקיץ האחרון, אבל בסופו של דבר נפתח את העונה עם סגל של שחקנים מצוינים. עשינו את המירב להשאיר את רוב השחקנים. יש לנו קבוצה צעירה מאוד. בעשר השנים האחרונות לא הייתה לבית"ר קבוצה כל כך צעירה, ולי כיו"ר המערכת יש רצון לראות כמה שיותר צעירים מובילים את בית"ר להישגים".

קורנפיין דיבר על קצב מכירת המנויים: "הוא לא מספק. האוהדים ידועים באהדתם לקבוצה, אבל משום מה מאכזבים העונה בתחום המנויים. נושא המנויים לא צבר תאוצה, ואני מקווה שבארבעת הימים שנותרו לפתיחת העונה יקחו האוהדים לתשומת לבם את הנושא". מצד חלק מהאוהדים, אגב, נרשמה מורת רוח בשל צבע החולצות החדש, שגווניהם ירקרקים.

אחרי קורנפיין דיבר אגייאר: "אנחנו רוצים להצליח העונה, ובכל מקרה נעשה את המיטב. האוהדים עברו הרבה עליות ומורדות בקיץ, ואנחנו מרוצים מהעובדה שבסופו של דבר עברנו את זה. בנינו פה קיץ די מותח, אבל יש לנו קבוצה במגרש, אני רואה כמה האנשים נרגשים פה".

"מו"מ מתקדם עם דה לה האסה"

המאמן יצחק שום נשמע בטוח: "רבים לא האמינו שבית"ר תמשיך להתקיים בקיץ הזה. אני רק יכול להודות לאיציק ולגומא על כל מה שעשו עבורנו. התבקשתי להודות להם גם על ידי השחקנים. בית"ר היא לא עוד קבוצה אלא ה-קבוצה. זה נכון שיש עוד קבוצות טובות בכדורגל הישראלי, כמו מכבי חיפה והפועל תל אביב, אבל אני בטוח שניתן פייט טוב גם בליגה וגם בגביע.

"זה נכון שהתחלנו את ההכנות מאוחר מדי, אבל זה לא תירוץ לכלום", המשיך המאמן, "תהיה לנו בעיה, כשתשעה שחקני נבחרת לא היו שבוע שלם איתנו, אבל זאת בית"ר ירושלים, רוב השחקנים ממשיכים והחיבור ביניהם קיים. מה שחשוב לנו הוא כושר משחק ואני בטוח שבתקופה הקרובה גם את זה נשפר ונביא תוצאות טובות. אנחנו במו"מ מתקדם עם הפרואני פאולו דה לה האסה, אני חושב שאנחנו צריכים להביא קשר, כדי שתהיה תחרות בריאה על מקום בהרכב".

על שחקנים אחרים שהועלו בהקשר של בית"ר אמר שום: "כשנרצה שחקן נודיע, מעבר לכך אנחנו לא מעוניינים כרגע בשחקנים ישראלים". שום ציין כי יש לא מעט בעיות, אבל הוסיף בביטחון: "אנחנו מכבדים כל קבוצה, אבל מפחדים רק מאלוהים. שום דבר לא נגמר ביום שני, זו רק ההתחלה, אבל טוב תמיד להתחיל בניצחון".

ברק יצחקי התייחס לעתידו ולעתידם של כוכבי הקבוצה: "המטרה שלי היא להתקדם, אבל אני לא יכול להבטיח שהצעה תגיע היום או בעוד שבוע. עד כה לא הגיעה הצעה רשמית, אלי או למועדון. יש דיבורים עם כמה קבוצות ואנחנו רוצים לעזור לבית"ר למצוא שחקנים. בינתיים כיף לנו פה". אבירם ברוכיאן בטוח שתהיה הצעה טובה: "99.9 אחוז שנשחק באירופה, אבל אני מקווה שאם היא תגיע, זה יקרה אחרי יום שני, כי אנחנו רוצים לשחק נגד הפועל תל אביב".

קצב: "מחכים להצעות מהליגות הבכירות"

בעקבות ההצהרה של יצחקי וברוכיאן כי יעזבו לאירופה ב-99.9 אחוז, פנינו לסוכנם רונן קצב, שהגיב: "אני לא רוצה להתייחס עד יום שלישי, אז נהיה אחרי המשחק החשוב של בית"ר ירושלים. אם הם אומרים את הדברים זה נעשה בעקבות שיחות אישיות איתי".

עוד הוסיף קצב: "יש הצעות על השניים - חלקן טובות יותר, חלקן פחות - ואנחנו עדיין מחכים לראות את ההצעות מהליגות הבכירות באירופה. לכן כרגע אני לא רוצה להרחיב, גם בגלל המשחק מול הפועל תל אביב. ברגע שיהיה משהו ממשי, נודיע בצורה מסודרת.

בתום מסיבת העיתונאים הוסיף ברוכיאן כי "היציאה שלי לאירופה תעזור לבית"ר. אם הקבוצה תקבל עליי מיליון יורו, היא תוכל להביא שלושה שחקנים טובים במקומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully