וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני לא מופתע, הכנתי טוב את הקבוצה"

20.8.2009 / 15:00

מכבי חיפה שבה לישראל אחרי הניצחון על זלצבורג, אלישע לוי יודע: "נותרה עוד הרבה עבודה". דוידוביץ': "נצטרך להבקיע בגומלין כדי לעבור את זלצבורג"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה נחתה היום (חמישי) בישראל אחרי הניצחון החשוב על רד בול זלצבורג (1:2), כששחקניה ניסו לשדר איפוק יחסי. אומנם בשלב הקודם הקבוצה כמעט שהודחה על ידי אקטובה, אך במועדון יודעים שתהיה להם הזדמנות מצוינת לחגוג בשבוע הבא ברמת גן העפלה שניה לליגת האלופות.

הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים לגלות איפוק במטרה שלא להגיע שאננים למשחק הגומלין ביום שלישי. המאמן אלישע לוי המשיך את הקו הזה עם נחיתת הקבוצה בישראל. "השגנו יתרון משמעותי במשחק הראשון, אבל כולם יודעים שעשינו רק חצי עבודה", אומר לוי, "נצטרך להיות בפוקוס כדי לעבור את החצי השני. עכשיו אנחנו כבר חוזרים לאימונים רגילים, והמשימה הראשונה שלנו היא הפועל עכו, לעבור את המשחק הזה ולסיים אותו בריאים. ברור שנעשה רוטציה כדי ששחקנים ישמרו על רעננות".

לוי הביע שביעות רצון מהיכולת של שחקניו: “אני לא מופתע מהתוצאה. הכנתי את הקבוצה כמו שצריך למשחק הזה, וזו היתה המחצית הטובה ביותר שהקבוצה שיחקה תחת ניהולי. עשינו צעד משמעותי לעבר ליגת האלופות, אבל יש עוד הרבה עבודה ושום דבר לא גמור".

שוער הקבוצה ניר דוידוביץ' אמר: "יש עוד דרך ארוכה עד שנגיע לשלב הבתים. שום דבר לא גמור, זלצבורג קבוצה טובה מאוד ואנחנו נצטרך להבקיע בגומלין כדי לעבור אותה. אנחנו קבוצה מקצוענית ונתכונן למשחק הליגה מול עכו בהתאם. העייפות לא תהווה תירוץ".

שחר: "קודם נעלה, אחרי זה נראה"

אלישע לוי מתכוון להחתים שחקן אחד לפחות לקראת שלב הבתים, אם חיפה אכן תעלה לשלב הבא. לוי מעדיף שחקן הגנה שמשחק בשתי עמדות לפחות, כשיואב זיו נמצא על הפרק וירו בלו יקבל כנראה הודעת שחרור. הבעיה היא שזיו מרוויח כ-250 אלף יורו לעונה בלוקרן ולא בטוח שחיפה תרצה לשלם את המחיר הזה. בלי קשר, חיפה מעוניינת לצרף חלוץ נוסף. אם הקבוצה אכן תעפיל לשלב הבתים, היא תרוויח לפחות כעשרה מליון יורו.

כשיעקב שחר נשאל אם ישקיע סכומים נוספים אם קבוצתו אכן תעלה לליגת האלופות, אמר הבעלים: "קודם כל צריך לעלות, ורק אז נעשה חושבים. כרגע אנחנו מחכים לפתיחת הליגה, ואני מקווה שלא נהיה יותר מדי עייפים. לא קל לשחק שלישי-שבת, שלישי-שבת, אבל אני מקווה שנלמד את לקחי העבר".

קטן עודד את רפאלוב ומימון

שחקנים בחיפה סיפרו כי הקשר ג'ון קולמה, שהפגין יכולת מצוינת אתמול, נראה מאושר בסיום, כנראה על רקע העובדה שעד לאחרונה דובר על אפשרות לשחרר אותו. אחד השחקנים אמר עליו: "אף אחד לא שם לב, אבל הוא עשה את הגול השני עם שחרור הכדור לרפאלוב". אחרי השער קולמה לא חגג עם השחקנים ופנה לעבר הספסל כשראשו מורכן. לוי גיבה את השחקן ואף שוחח עימו ובחיפה טוענים כי לקולמה הובהר כי המאמן בונה עליו גם לשלבים הבאים בליגת האלופות.

הקפטן יניב קטן עודד לפני המשחק את הבלם שי מימון ובסיום את ליאור רפאלוב, שבישל את שער הניצחון. "רפאלוב הוכיח שהוא מסוגל לנצח משחק בנגיעה גם כשהוא נכנס בסביבות הדקה ה-60, ולא רק כשהוא יוצא ממנו", אמרו עליו בקבוצה. על מוחמד גדיר נאמר: "הוא הוכיח אתמול בגרות ואופי והראה שהוא מתאים לרמות הגבוהות. אין ספק שעם המהירות והטכניקה שלו הוא יגיע רחוק".

ובינתיים: חושבים על עכו

מאוחר יותר הערב ערכה הקבוצה אימון קל, אחריו התלוננו חלק מהשחקנים על עייפות ועומס. אלישע לוי מתלבט בנוגע להרכב שיפתח במשחק מול הפועל עכו בסוף השבוע, במסגרת המחזור הראשון של הליגה. המאמן היה מעדיף לראות הרכב שכולל את דקל קינן, אבל הבלם המורחק לא ישחק בגומלין ולכן לוי יעדיף כנראה לעלות עם ז'ורז'ה טשיירה ושי מימון כבלמים, כהכנה למשחק שעשוי לעלות את חיפה לשלב הבתים.

גורם בחיפה אמר אתמול לאחר המשחק: "הנזק שייגרם עם טשיירה ומימון לא יהיו מתואמים מול עכו קטן לעומת הנזק שייגרם אם לא נעפיל לשלב הבתים". לוי עשוי לשמור שלושה שחקני מפתח אחרים על הספסל על מנת שלא ליצור עליהם עומס. אם לוי יחליט לפתוח עם גולסה בגומלין, ייתכן שרפאלוב יפתח מול עכו. ייתכן מאוד שגם בוקולי יפתח בשבת על מנת להעניק לאחד משחקני הקישור האחורי או למוחמד גדיר מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully