וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "אנטבי מביא איתו ערך מוסף"

דור בלך

20.8.2009 / 11:13

מאמן מכבי נתניה מחמיא לרכש החדש שלו: "הוא יתרום לייצוב ההגנה בפרט ולשחקנים הצעירים בקבוצה בכלל"

מכבי נתניה תציג הערב (חמישי) את מגן הרכש יגאל אנטבי, ההחתמה השלישית עד כה העונה יחד עם אבודו אוקוצ'ה ואחמד סבע. "יגאל הוא מגן מצויין שיהווה תוספת כוח משמעותית לקבוצה", סיפר נתי עזריה. "מעבר ליכולת שלו על המגרש, הוא מביא איתו ערך מוסף של ניסיון ומנהיגות, מה שיתרום לייצוב ההגנה בפרט ולשחקנים הצעירים בקבוצה בכלל. אין ספק שהניסיון שלו הייתה אחת הסיבות שהבאנו אותו". אנטבי עבר מאוחר יותר היום בבקרה, והוא יעמוד לראשות עזריה במשחק נגד הפועל חיפה.

בקבוצה מקווים כי היום יעניק משרד הפנים אשרות כניסה לשוער הקמרוני פטריק טינגמבת, לבלם הזמבי היצ'אני הימבונדה ולבלם הגנאי דניאל קולמן כדי שיוכלו להגיע ולהיבחן בקבוצה. אבודו אוקצ'ה ישאר בקפריסין עד לתחילת השבוע הבא וימשיך להתאמן עם פאפוס, כשאשרת העבודה שלו צפויה להתקבל עד אז. בצוות המקצועי של נתניה לא מעוניינים לשחרר את החלוץ, אך אם ירשים את אייל לחמן והקבוצה תגיש הצעה לרכוש אותו, לא מן הנמנע כי יימכר.

היום לאחר אימון הערב תתכנס הקבוצה לארוחת ערב משותפת במסעדה של רביד גזל בעיר לציון פתיחת העונה. בקבוצה שמים דגש רב על הגיבוש לקראת פתיחת העונה בשבת וכל ראשי הקבוצה יגיעו גם כן. המסעדה המגישה מאכלים טריפוליטאים המזוהים עם העיר נבחרה בין השאר כדי לחזק את הקשר של שחקני הקבוצה למסורת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully