וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה רק הולך ונראה יותר מפחיד

20.8.2009 / 10:01

קליף לי הרשה רק שתי חבטות ב-1:8 של פילדלפיה על אריזונה. סמולץ מצטרף לסט. לואיס, שניצחה את הסדרה עם הדודג'רס

ג'ון סמולץ, המגיש ששוחרר מוקדם יותר החודש מבוסטון, מצא בית חדש - בסט. לואיס. סמולצי יצטרף לרוטציה וצפוי לערוך את הופעת הבכורה ביום ראשון מול סן דייגו. "הוא ימלא לנו את הצורך של יד נוספת בהגשה", אמר המאמן טוני לה רוסה.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:4
קליבלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 3:0
דטרויט - סיאטל 3:1
טורונטו - בוסטון 6:1
טמפה ביי - בולטימור 1:3
טקסס - מינסוטה 5:4
אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 3:2

NL:

וושינגטון - קולרדו 5:4
פילדלפיה - אריזונה 1:8
פיטסבורג - מילווקי 1:3
סינסינטי - סן פרנסיסקו 1:0
ניו יורק מטס - אטלנטה 15:2
יוסטון - פלורידה 3:6
סן דייגו - שיקגו קאבס 7:1
לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 3:2

בוסטון תופסת את ההובלה

AL: קליי בוכהולץ המשיך ביכולת הטובה שלו, והפעם, לשם שינוי, קיבל תמיכה התקפית משחקני בוסטון. הרד סוקס שמו על הלוח שש ריצות, בוכהולץ (שישה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים) ניצח את רוי האלאדיי המידרדר (חמישה אינינגים והפסד שישי העונה) 1:6. מינסוטה המשיכה לעזור לרד סוקס עם עוד ניצחון בחוץ על טקסס, 4:5, והגרביים עלו לראש טבלת המירוץ לויילד קארד עם יתרון של משחק על הריינג'רס.

שיקגו וייט סוקס הכניעה את קנזס סיטי 2:4, ועם הפסד של דטרויט 3:1 לסיאטל צימקה את הפער במרכז לשני משחקים. האיינג'לס עושים את זה פעם בהתקפה ופעם בהגשה. ג'רד וויבר הגיש תשעה אינינגים ב-0:3 בקליבלנד, והמלאכים פתחו פער של 6.5 משחקים מטקסס. טמפה ביי עברה את בולטימור 1:3 והיאנקיז ממשיכים במסע המוצלח במערב עם 2:3 באוקלנד.

NL: קליף לי המדהים הרשה שתי חבטות בלבד, הכיש 11 חובטים בסטרייקאאוט בתשעה אינינגים, ופילדלפיה הכניעה את אריזונה 1:8. שני הומרים לג'ייסון וורת' במשחק הזה. סט. לואיס ממשיכה להסתדר יפה עם הדודג'רס, ועם ניצחון 2:3 בלוס אנג'לס שימרה את הפער משיקגו קאבס, שניצחה 1:7 בסן דייגו. פיטסבורג עברה את מילווקי המתפוררת 1:3, יוסטון גברה על פלורידה 3:6.

אטלנטה מנסה לשמור את עצמה בתמונת המאבק על הויילד קארד, והתפוצצה על המטס 2:15, בארי זיטו וסן פרנסיסקו ניצחו את סינסינטי העיקשת 0:1 וקולורדו ממשיכה לרוץ קדימה עם 4:5 בוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully