וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אלברז חתם בצ'יאפאס

דור בלך

20.8.2009 / 7:48

הושאל לעונה ללא תמורה, לאחר שקיבל הצעה גבוהה יותר מהקבוצה המקסיקנית. קשר אחורי פרואני יגיע להתרשמות

פאולו דלה חסה, קשר אליאנסה לימה, יגיע בימים הקרובים בישראל להתרשמות בבית"ר ירושלים. הקשר האחורי בן ה25 היה מועמד להגיע למכבי ת"א בשנה שעברה, אך אלה ויתרו עליו. בקיץ התאמן יחד עם ג'וניור ויסה במדי אליאנסה לימה, לאחר ששוחרר מקבוצת חורנומוטרס אודסה האוקראינית.

כריסטיאן אלברז הושאל לשנה לקבוצת צ'יאפאס. הקבוצה המקסיקנית, שתוכל לרכוש את המגן בסוף העונה הבאה, כבר קיבלה את השחרור הבינלאומי שלו מבית"ר, והעבירה אותו בבקרת התקציבים במדינה הלטינית. היום היה היום האחרון להעברת זרים במקסיקו, ואלברז הוא השחקן האחרון שהספיק להירשם בהתאחדות במדינה. יצוין כי העונה במקסיקו נפתחה לפני כחודש.

אלברז, שעוזב את בית"ר לאחר שנתיים, צפוי להשתכר בכחצי מיליון דולר לעונה במקסיקו. בית"ר שחררה את אלברז ללא קבלת פיצוי כספי, לאחר שהבטיחה לו שאם יוצע לו סכום גבוה מהסכום בו הוא היה אמור להשתכר בבית"ר (כ-300 אלף דולר לעונה) המועדון לא יעמוד בדרכו. לקבוצה היה חשוב לעמוד במילתה והיא סיכמה איתו פרט זה, לאחר שהסכים לקצץ בקיץ החולף כמחצית משכרו.

לאחר שסיכמה הקבוצה הישראלית על העברתו, תנסה להשתמש בית"ר בכסף שהשתחרר לה משכרו של השחקן כדי לחזק את הקבוצה. המאמן יצחק שום מעוניין להביא קשר מרכזי וכן מגן ימני.

בבית"ר גיששו לגבי קלמי סבן, אך במכבי נתניה הבהירו להם שנכון לעכשיו הם לא מעוניינים לשחרר את קפטן הקבוצה. בינתיים, אמור שמוליק קוזוקין למלא את עמדת המגן הימני, אך לא מן הנמנע כי הקבוצה תתחזק בכל זאת באחד נוסף. כמו כן, בקבוצה בדקו את האפשרות להחזיר את יואב זיו, אך כרגע נראה כי המהלך לא אפשרי מבחינה כלכלית. עם זאת, ייתכן כי בקרוב יהיו התפתחויות בעניינו של שחקן לוקרן.

מחר (חמישי) תערוך בית"ר מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הליגה, בה תציג הקבוצה את החולצה החדשה עם הספונסר החדש. במסיבת העיתונאים אמורים להשתתף המשקיע הברזילאי גומא אגייאר, היו"ר איציק קורנפיין והשחקנים.

עדכון ראשון: 20.8 20:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully