וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרסיסיץ' עבר סופית להפועל חיפה

הקשר הסכים לוותר על המענקים שאמור היה לקבל מהפועל עכו, מה שהכשיר את מעברו. השחקן עשוי לשחק הערב נגד נצרת

פרשת בריאן חרסיסיץ' הגיעה היום (רביעי) לסיומה כאשר ציון וייצמן, יושב ראש הפועל עכו, חתם על שחרורו של השחקן וכרטיסו הועבר להפועל חיפה, שם הוא אמור לשחק בעונה הקרובה. חרסיסיץ' אף עבר בבקרת התקציבים ויעמוד לרשות שלומי דורה למשחק גביע הטוטו הערב נגד מכבי אחי נצרת.

כזכור, בין עכו לחרסיסיץ' התנהל הליך בוררות, כשעכו דרשה פיצוי מהשחקן על כך שבעצם הפר עימה את החוזה לעונה הקרובה, בעוד השחקן עצמו טען שעכו לא רשאית לקבל פיצוי. לאחר ששני הצדדים נפגשו כבר בהליך בוררות במהלך השבוע שעבר, הדברים לא נפתרו. אלא שבשלב הזה החליט הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, להתערב וביקש מחרסיסיץ' לוותר על מענק העלייה שקיבל בעכו, סכום של כ-15 אלף דולר, והבטיח לו כי יקבל את הסכום בצורה אחרת בחיפה.

לאחר שהקשר הסכים, הוא חתם על ויתור כספי העלייה מעכו, מה שגרם לוייצמן להעביר את כרטיסו להפועל חיפה, שכבר דאגה להעביר אותו בבקרת התקציבים והוא יוכל לשחק היום בגביע הטוטו נגד מכבי אחי נצרת. חרסיסיץ' הוא הזר השלישי של הפועל חיפה, ולמרות שסיכם את תנאיו בחיפה כבר לפני כחודש וחצי, רק היום אמורה להיות הופעת הבכורה שלו בקדנציה השנייה במדי הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully