וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אני יודע הכול על טפליצה"

מאמן הפועל תל אביב מגיע מוכן לפלייאוף הליגה האירופית (ה', 19:00, 5). מאמן הצ'כים: "נותנים להפועל את כל הכבוד"

הפועל תל אביב סיימה הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת משחקה הראשון בפלייאוף הליגה האירופית נגד טפליצה הצ'כית (חמישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 5). אחרי שעברו בסיבוב השלישי המוקדם את גטבורג השבדית, אם האדומים יעברו את הצ'כים הרי שהם יעלו לליגה האירופית.

יממה לפני המשחק נערכה מסיבת עיתונאים, בה התראיין מאמן האדומים אלי גוטמן. לגבי השאלה עד כמה הוא מכיר את טפליצה ענה גוטמן: "אני יודע עליהם הכול. הם קבוצה טובה וחזקה. אני מכבד את הכדורגל הצ'כי ואת הקבוצה, הם במקום השלישי במרחק נקודות ספורות מהמקום הראשון וזה משמעותי. בשני המשחקים האחרונים שלהם הם ניצחו וכבשו מספר שערים בכל משחק נגד קבוצות נחותות מהם. בשני המשחקים הראשונים הם פגשו יריבות שקולות וסיימו בתיקו. יש להם שחקנים איכותיים ונתכונן כמו שצריך".

לאחר מכן התבקש גוטמן להעריך את סיכויי קבוצתו ואמר: "אני אף פעם לא מדבר על סיכויים לפני משחק, שתי קבוצות טובות הגיעו לשלב הזה. העובדה שטפליצה הגיעה ישירות לשלב הזה כמחזיקת הגביע מעידה על חוזקה של הליגה הצ'כית. היתרון של הצ'כים הוא בעובדה שהם שיחקו כבר ארבעה משחקי ליגה, אבל גם גטבורג שיחקו 16 משחקי ליגה לפני שפגשו אותנו".

באימון שנערך לאחר מסיבת העיתונאים נטלו חלק כל השחקנים. הקפטן וואליד באדיר ערך אימון כמעט מלא, ובסופו המשיך לאימון ריצה אישי. הבעלים מוני הראל ישב ביציע וצפה באימון הקבוצה.

לרשותו של גוטמן אמור לעמוד סגל מלא לאחר שאביחי ידין, שסבל מכאבים בקרסול, כשיר ודגלאס דה סילבה, שהתלונן על כאבים בגבו בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים, יהיו כשירים ואמורים לפתוח בהרכב של האדומים.

מי שעוד צפוי לחזור להרכב הוא המגן דדי בן דיין, שקיבל מנוחה בשבת מול בית"ר. על פי האימון אתמול, המאמן עדיין מתלבט בעמדת המגן הימני בין דני בונדר ועמרי קנדה, כשמי שאמור לפתוח בסופו של דבר בהרכב הוא הראשון, שמקבל מתחילת העונה את הקרדיט, כשבמידה וכך יעלה גוטמן, הפועל תשוב לשחק בהרכבה החזקה כפי שהיה מול גטבורג במשחק השני בבלומפילד.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, ואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, מיכאל זנדברג, גילי ורמוט, איתי שכטר, סמואל יבואה.

פלישק: "התרשמנו משיטת המשחק של הפועל"

יריבת הפועל תל אביב, טפליצה, מגיעה למשחק עם ביטחון רב, לאחר ניצחון בליגה ועליה למקום השלישי. יחד עם זאת במועדון הצ'כי יודעים כי להפועל ניסיון רב יותר באירופה ולכן מנסים להנמיך ציפיות ומגיעים מתוך האמונה שאם יעברו את הפועל מדובר בהפתעה.

הצ'כים אמנם דואגים לציין כי הפועל היא הפייבורטית, אבל הם מאמינים כי יש ביכולתם לעשות זאת. טפליצ'ה תעלה לשחק עם הרכב ששיחק במחזורים האחרונים ואמור להיות החזק ביותר של הקבוצה.

בראיון לתקשורת המקומית התייחס מאמן טפליצה, יירי פלישק, למשחק מול האדומים. "אנחנו נותנים להפועל את כל הכבוד שהיא ראויה לו", אמר. "ראיתי את המשחק האחרון של הפועל (נגד בית"ר ירושלים) בו הופיעו שישה שחקני הרכב, ואפשר לומר שהתרשמנו משיטת המשחק שלה. הפועל תשחק נגדנו באופן החזק ביותר, וכל השחקנים שחסרו לה כולל שחקני הנבחרת יחזרו להרכבה".

הרכב משוער: תומאש גריגאר, ולאסטימיל וידליצ'קה, אנטונין רוסה, פטר לוקאש, מרטין קליין, אדמיר לבאקוביץ', מילאן מאטולה, ולאסטימיל סטוז'יצקי, איידין מאהמוטוביץ', שטייפן ואחושק, יאקוב מארש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully