וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אנטבי סיכם במכבי נתניה

דור בלך

19.8.2009 / 18:20

המגן ששוחרר מהפועל ת"א, סגר לעונה אחת. "אשמח לתרום מניסיוני, מצפה מקהל להגיע". אחמד סבע והקבוצה יועמדו לדין

יגאל אנטבי סיכם היום (רביעי) לעונה אחת במכבי נתניה עם אופציה לעונה נוספת. המגן השאמלי צפוי לחתום כבר מחר על חוזהו, כדי שיוכל לעבור בבקרת התקציבים ויוכל לעמוד לרשותו של נתי עזריה כבר במשחק הראשון בליגה נגד הפועל חיפה ביום שבת.

"אני שמח ומאושר לחתום בקבוצה גדולה, שהשתייכה לצמרת הליגה בשנים האחרונות", אמר אנטבי לאחר הסיכום. "המועדון עובר תהליך מאוד מיוחד ויפה בעיניי, שילוב של שחקנים צעירים שמשתלבים בהרכב ובקבוצה זה צעד מבורך, אני יודע שמצפים ממני לתרום מהניסיון שלי, יש לי את זה ואני אשמח לתרום את ניסיוני".

אנטבי אף התייחס לאוהדי נתניה ואמר: "אני מצפה שהאוהדים יגיעו ויתמכו בקבוצה, לנתניה קהל גדול ואני כבר מחכה למשחק הראשון, ללבוש את המדים ולתרום מקצועית למועדון".

אנטבי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הגיע דווקא ליריבה העירונית בעונת 1999-2000, אחרי שלוש עונות במכבי הרצליה. המגן היה שותף למסע המופלא של הקבוצה בגביע אופ"א, וכן לזכיות של המועדון בדאבל (2000) ובגביעי המדינה בשנים 2006 ו-2007. העונה, עם הגעתו של דדי בן דיין לקבוצה, החליטו האדומים לשחרר את הסמל הוותיק, שאף שימש כקפטן הקבוצה בעונה החולפת בצוותא עם ואליד באדיר.

עזריה: "יש לנו סגל מוכשר, גם אם הוא בוסר"

מכבי נתניה ושחקנה, אחמד סבע, יועמדו לדין באשמת שיתופו של השחקן שלא כדין במשחק אתמול (שלישי) נגד בית"ר ירושלים (3:3). שחקן בני לוד בשנה שעברה סחב כרטיסים צהובים מהשנה שעברה, מה שאמור היה למנוע את שיתופו במשחק נגד בית"ר. כזכור, רק לפני כשבועיים ערן לוי, שחקן הפועל חיפה, שותף אף הוא שלא כחוק אחרי שצבר צהובים ובכל זאת שיחק במשחקה של הקבוצה.

הדיון יהיה ביום רביעי הבא, כאשר העונש העקרוני במקרים מהסוג הזה הוא הרחקה למספר משחקים, אך חיפה, שעברה את אותה עבירה, נקנסה לפני מספר ימים ב-10 אלף ש"ח בפועל ועוד 10 ש"ח על תנאי בנוסף להפחתת נקודה על תנאי לשנה. ערן לוי עצמו הורחק ממשחק אחד בליגה וממשחק נוסף בגביע הטוטו, כך שנראה שזה יהיה העונש שיוטל גם על סבע.

במכבי נתניה נמצאים עם הפנים לקראת משחק הליגה הראשון נגד הפועל חיפה בשבת, ומרוצים ממה שראו עד כה בגביע הטוטו, לפחות התקפית. "שמעתי את כולם אומרים שנתפרק לפני פתיחת העונה, אבל לא הקשבתי להם ותמיד אמרתי שיש לנו סגל מוכשר, גם אם הוא בוסר", סיכם מאמן הקבוצה נתי עזריה את ההכנות לליגה. "אנחנו עדיין צריכים להתחזק בהגנה, אבל אנחנו עובדים על זה".

עזריה שחרר את הבולגרי הנבחן, קראסמיר קראסטוב. בקבוצה התאכזבו כי השחקן בכלל קשר התקפי ולא מגן שמאלי כפי שנאמר להם, וימשיכו לחפש חיזוק לחוליית ההגנה. "הגול שספגנו בדקות הסיום ממצב נייח, כשהיינו תשעה שחקנים נגד שישה, ועוד מהשחקן הכי נמוך על המגרש, מראה שיש לנו עדיין עבודה".

"קיבלנו גולים שנובעים מנאיביות וזה מרגיז", סיפר קשר הקבוצה רביד גזל. "להבקיע שלושה שערים ולא לנצח זה מאכזב. אני מקווה שנשפר את העניין הזה עד לפתיחת הליגה. בסך הכל אנחנו יכולים להיות מרוצים מאיך שנראינו בגביע הטוטו אבל אנחנו יודעים שזו לא אינדקציה ובליגה יהיה לנו הרבה יותר קשה. אם הייתי יודע איפה נסיים את העונה זה היה טוב, אבל כרגע המטרה שלנו היא לנצח את המשחק נגד הפועל חיפה, ואחריו המטרה תהיה המשחק הבא וכך נמשיך".

אוקוצ'ה החל להתאמן בפאפוס

חלוץ נתניה, אבודו אוקוצ'ה, שחזר אתמול ארצה לאחר שיצא למצרים כדי להסדיר את אשרת העבודה שלו, עשוי לעזוב את נתניה בימים הקרובים ולעבור לקבוצתו של אייל לחמן, פאפוס הקפריסאית. השחקן כבר המריא לקפריסין, ערך בה אימון ראשון ואמור להצרף בימים הקרובים.

מהנהלת פאפוס נמסר כי "אוקוצ'ה מתאמן בקבוצה כרגע כדי לשמור על כושר עד אשר יותר לו להתאמן בישראל עקב בעיות הויזה שלו". עם זאת, השחקן נכח אתמול במשחק של נתניה ויצא לקפריסין מישראל ולא ממצרים. גורמים בנתניה מספרים שאחת המטרות של נסיעתו לפאפוס היא גם כדי לנסות ולהרשים את אייל לחמן, שאם אכן יתרשם ממנו, יחל המשא ומתן להעברתו.

עדכון ראשון: 12:28
עדכון אחרון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully