וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בילינגסלי טרף את הקארדס

19.8.2009 / 9:55

המגיש של הדודג'רס עצר את הרצף של סט. לואיס עם ניצחון 3:7. ניצחון מספר 14 לסבאת'יה, אורטיז הרים את הרד סוקס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 5:4
דטרויט - סיאטל 3:5
טורונטו - בוסטון 10:9
טמפה ביי - בולטימור 4:5
טקסס - מינסוטה 9:6
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 5:4
אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 7:2

NL:

וושינגטון - קולורדו 4:3
פילדלפיה - אריזונה 1:5
פיטסבורג - מילווקי 2:5
סינסינטי - סן פרנסיסקו 8:5
ניו יורק מטס - אטלנטה 4:9
יוסטון - פלורידה 6:2
סן דייגו - שיקגו קאבס 3:6
לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 3:7

הקלאץ' של אורטיז חזר לעבוד

AL: דייויד אורטיז חבט להומר והכניס שלושה רצים הביתה, השלישי שבהם שבר שוויון באינינג השמיני, ובוסטון ניצחה בטורונטו 8:9. הרד סוקס ניצלו את הפסד טקסס במינסוטה 9:6, כדי להשתוות לריינג'רס בקרב על הויילד קארד. טקסס החזירה הביתה את התופס איוואן רודריגז, שהחל את קריירת המייג'ורס שלו בשורותיה, אבל נכנעה במשחק הזה לתופס אחר, ג'ו מאוור, שחבט לשני הומרים.

האיינג'לס, בינתיים, נותנים גז, כשניצחו בקליבלנד 4:5 והגדילו את הפער מטקסס ל-5.5 משחקים. קנזס סיטי גברה באותה תוצאה על שיקגו וייט סוקס, ודטרויט ניצלה את הפסד הגרביים כדי לגבור על סיאטל 3:5 ולפתוח פער של שלושה משחקים בפסגה. טמפה ביי עברה את בולטימור 4:5, וסי.סי. סבאת'יה קצר ניצחון מספר 14 העונה ב-2:7 של היאנקיז באוקלנד.

NL: צ'אד בילינגסלי הגיש שישה אינינגים סולידיים, קיבל תמיכה התקפית ולוס אנג'לס דודג'רס ניצחה את סט. לואיס 3:7, כדי לקטוע רצף של חמישה ניצחונות של הקרדינלס. ההפסד לא השפיע יותר מדי על סט. לואיס, משום ששיקגו קאבס המתפרקת הפסידה בסן דייגו 3:6, וגם למילווקי לא היה לילה מרשים מדי בהפסד 5:2 לפיטסבורג. פלורידה ניצחה ביוסטון 2:6.

66 דקות של הפסקת גשם גרמו לפדרו מרטינז לרדת לספסל כבר אחרי שלושה אינינגים. ג'יימי מוייר תפס את מקומו, ועם שישה אינינגים כוחניים ניצח עבור פילדלפיה את אריזונה 1:5. קולורדו עברה את וושינגטון 3:4 וגם סן פרנסיסקו עשתה את העבודה ב-5:8 על סינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully