וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברז סיכם בצ'יאפאס המכסיקנית

דור בלך

18.8.2009 / 23:59

למגן בית"ר ירושלים הוצע כחצי מיליון דולר לעונה, והוא אמור לעזוב. בנאדו עשוי לעלות כקשר אחורי נגד הפועל תל אביב

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מגנה הימני של בית"ר ירושלים, כריסטיאן אלברז, סיכם בחגוארס דה צ'יאפאס המכסיקנית, שפתחה את העונה לפני כחודש. הקבוצה פנתה לבית"ר, רוצה לרכוש את השחקן והציעה לו שכר של כחצי מיליון דולר לעונה. בית"ר, שעדיין חסרה סכום כספי של כמיליון וחצי שקל כדי לכסות את מענקי האליפות של שחקניה, לא צפויה לעמוד בדרכו של מגן נבחרת צ'ילה ובימים הקרובים תפתח במשא ומתן להעברתו של המגן. חלק מהכסף שייכנס על אלברז יופנה לרכש, כאשר יצחק שום יהיה מעוניין לצרף קשר אחורי.

אלברז שיחק הערב ואף כבש עם בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה, כאשר השתיים סיימו ב-3:3 במשחק האחרון שלהן לפני פתיחת הליגה - ההתמודדות במסגרת המחזור הרביעי של בית ד' בגביע הטוטו. שישה שערים במשחק הם בדרך סיבה לחגיגה מסויימת, אבל גם בנתניה וגם בבית"ר נרשמה אכזבה כלשהי ולא בכדי. שתי היריבות הערב הציגו משחק הגנה חלש, הוכיחו ונוכחו לדעת שנותרה להן הרבה עבודה על אספקטים שונים.

עזריה: "אנחנו סופגים שערים קלים מדי"

"משחק ההגנה שלנו צריך להשתפר. אנחנו סופגים שערים קלים מדי. אלה משחקי ההכנה והם פותחים לנו את העיניים. נתכונן בהתאם לעניין הזה", אמר מאמן נתניה, נתי עזריה, אחרי המשחק.

על שילוב הצעירים אמר מאמן נתניה: "צעירים זה יפה, אבל יש גם נאיביות. אנחנו עוברים תהליך. נספוג מה שצריך לספוג, אבל בעתיד נקצור את הפירות. צעירים רוצים ללכת כל הזמן קדימה ולא מסתכלים אחורה. עוד נשלם על זה, אבל העתיד יהיה ורוד. השער של סבן היה אדיר וחבל שלא הביא לנו ניצחון".

סבן, כפי שאמר עזריה כבש שער נפלא בדקה ה-57, כששיגר טיל מ-30 מטרים לחיבור של אריאל הרוש והעלה את נתניה ל-2:3 שלא הספיק לה. המגן הבינלאומי סיפר: "רציתי לבעוט לשער, זה שהכדור הלך לחיבורזה נחמד. כיף לכבוש שער כזה, אבל חבל שספגנו שער שלישי. זה שכר הלימוד שלנו, יש לנו קבוצה צעירה".

סבן הוסיף ופירט על הצדדים הנאיבים שהראתה הערב קבוצתו: "אנחנו עדיין תמימים, צריך להכניס קצת יותר רוע למשחק לפעמים. זה גביע הטוטו, זה שכר הלימוד ונהיה מוכנים לשבת. אני מקווה שהצעירים שלנו יתפתחו להיות שחקנים טובים ושהם יובילו אותנו להצלחות בשנים הבאות".

הנבחן הבולגרי קרסימיר קראסטב איכזב והוחלף במחצית. עם זאת, נתי עזריה הבהיר: "זה רק המשחק הראשון שלו. ניתן לו עוד מספר ימים לנסות להרשים אותנו לפני שנחליט". נראה כי השחקן לא יוחתם בסופו של דבר, בעיקר בגלל העובדה שהוא לא מיטיב לשחק בעמדת המגן, אלא רגיל לשחק בקישור ההתקפי.

אמסלם: "לא אוהב לספוג כל כך הרבה"

בבית"ר ירושלים ברק משה, שהיה אמור לפתוח בהרכב, חלה ושוחרר מהמשחק, מה שהביא לכך שאבי ריקן פתח כקשר אחורי. כזכור, כריסטיאן אלברז וקובי מויאל יחמיצו את המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני בגלל כרטיסים צהובים ובנוסף אליהם, גם איתן טיבי, שפתח הערב כבלם ויכול לשחק כקשר אחורי, לא יוכל לשחק בשל אותה סיבה.

בצוות המקצועי בוחנים אפשרות שאריק בנאדו יתופקד בקישור, בעוד תומר בן יוסף ושמעון גרשון ישחקו במרכז ההגנה. "יש לנו עוד כמה אימונים עד למשחק נגד הפועל כדי לראות איך מסתדרים עם החוסרים המרכזיים האלה", אמר היום עוזר המאמן דוד אמסלם. בבית"ר היו מרוצים מביצועיו של דייויד גומז שכבש צמד, וכן מעידן ורד ואיתן טיבי.

אמסלם לא היה מרוצה מספיגת השערים של מחזיקת הגביע ואמר: "אני חושב שלאור מה שקרה במגרש במחצית הראשונה היינו צריכים להבקיע עוד שער או שניים. אני לא אוהב לספוג כל כך הרבה - לפני הליגה צריך לשמור על השער".

בית"ר תשחק נגד הפועל תל אביב במשחק הפתיחה שלה לליגה בעוד פחות משבוע ואמסלם הוסיף: "זה משחק אחרון בגביע הטוטו לפני הליגה, באנו עם תיקו למשחק העונה עם הפועל תל אביב ונקווה שהוא יהיה הרבה יותר טוב. תהיה אמביציה אחרת לשחקנים ואני מקווה שנעשה את זה. המשחק עם הפועל יהיה שונה לגמרי. אין ספק שההתחלה המאוחרת עושה את שלה. אנחנו צריכים עוד משחקים ואין לנו. נגד הפועל כל אחד יצטרך לתת מעצמו יותר".

עדכון ראשון: 21:48
עדכון אחרון: 23:59

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully