וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב חתם במינסוטה

18.8.2009 / 19:35

הקוורטרבק נסע למיניאפוליס, עבר בדיקות וחתם על חוזה לעונה שנע סביב העשרה מיליון דולר. אמו: "יש לי רגשות מעורבים"

כן, אנחנו יודעים, גם אנחנו חשבנו שזה נגמר כשברט פארב הודיע בסוף יולי למינסוטה וייקינגס שהוא לא יגיע אליהם ויעדיף לפרוש. ועם זאת, בסתר לבנו כולנו ידענו שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר - וזה בהחלט לא נגמר. פארב בן ה-39 עשה את דרכו למיניאפוליס, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה שיצניחו במטרודום בעונה הקרובה. הסכום המשוער עומד על 10-12 מיליון דולר, על פי כריס מורטנסן מ-ESPN.

"עשיתי הכל כדי להיות במקום הזה", אמר פארב בהצגה הרשמית, "אני כבר בן 39 והיד לא זורקת כמו בגיל 21, אבל הכל נמצא שם, ובמצב כזה זה יותר פשוט. אם מינסוטה הייתה מוכנה לקחת את ההזדמנות הזו, אז גם אני. אין לי מושג מה אחשוב על המהלך בעוד חמש שנים, אבל לא רציתי לומר 'מה היה קורה אילו'".

כבר אתמול כתב ג'יי גלייזר ב"פוקס ספורט", כי מהתרשמותו מהאווירה במחנה הוייקינגס, הם רק מחכים לפארב. היום פרסמו תחנות השידור במיניאפוליס כי יש רחשים לגבי חזרתו של השחקן, ובערב אמר סוכנו של פארב, ג'יימס "באס" קוק ל"USA TODAY": "העסקה סגורה". לאחר מכן נחתם החוזה, וכשפארב ורעייתו דיאנה הגיעו למיניאפוליס, חיכו להם מאות אוהדים נלהבים. "יש לי רגשות מעורבים", אמרה אמו של פארב, "אבל תמיד אהבתי לראות אותו משחק".

פארב עבר ניתוח בכתפו הפגועה במהלך האביב, מה שחיזק את הספקולציה על שובו לפוטבול. ואולם, כשהגיע זמן ההכרעה, בסוף יולי, הודיע לוייקינגס שיישאר בחוץ. אלא שאז נפצע טרוואריס ג'קסון, הקוורטרבק הפותח של מינסוטה, והדלת נפתחה שוב (אם כי החלטת המאמן בראד צ'ילדרס ופארב עצמו לא נוגעת לג'קסון).

"יש לברט קצת דלק במיכל ואני חושב שזה יעבוד", אמר קוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully