וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טולברט חוזר לאשקלון

איתן נוח

18.8.2009 / 15:35

הגארד המוכשר (35, 1.88), שאחראי על סל הניצחון שהביא גביע לחולון, שב לקדנציה שנייה בדרום. נמרודי: "מצפים שישחזר פה את הישגיו"

בריאן טולברט חוזר לאשקלון. השחקן שהעניק בעונה החולפת גביע להפועל חולון (עם סל מהפינה שהרבה אנשים מתקשים לשכוח) חוזר לקדנציה שנייה בעירוני אשקלון תחת אותו מאמן תחתיו שיחק בקדנציה הראשונה, אריאל בית הלחמי, בעונת 2005/6.

העונה הקרובה תהיה עונתו השישית של הגארד בישראל, והוא מצטרף אל כריס ווטסון, מורן רוט, דרור דוידי, אלעד הופמן וריקארדו מארש שכבר סיכמו עם אשקלון לקראת העונה הקרובה.

טולברט (35, 1.88), הקלעי המוביל של מכללת איסטרן מישיגן בכל הזמנים, פרץ לתודעה במדי גלאטסראי רק בעונת 1999/2000, ולאחר מכן החל מסע באיטליה שכלל את סיינה, אודינה ופררה. בעונת 2004/5 נחת במכבי פתח תקווה של צבי ירדן, ומאז מסרב לעזוב את ישראל. בחמש עונותיו בארץ עבר טולברט גם בעירוני אשקלון, מכבי ראשון לציון, ועירוני רמת גן.

את העונה החולפת פתח טולברט במדי אודסה האוקראינית אך שוחרר עם פתיחת העונה. דני פרנקו מיהר להביאו להפועל חולון, וטולברט שימש כשחקן שמשנה משחקים מהספסל. ב-24 משחקים רשם טולברט 11.6 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים, כשיותר מכל הוא ייזכר, כאמור, בזכות הסל המשוגע עם הבאזר בגמר הגביע שהביא את גביע המדינה לאולם הפחים.

"מדובר באחד השחקנים הדומיננטיים בשנים האחרונות בליגה הישראלית", הגיב יושב ראש עירוני אשקלון, עו"ד אבי נמרודי, לאחר ההחתמה. "הוא מכיר את הליגה ואת היריבות שלנו. עשה דברים יפים בעונות האחרונות שלו בארץ ואנחנו מצפים שהוא ישחזר את ההישגים שלו גם באשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully