וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: תם עידן רענן כץ במכבי תל אביב

בעקבות עזיבתו של כץ ומכירת חלקו, רקנאטי ופדרמן הגדילו את בעלותם על הקבוצה ל-40 אחוז כל אחד

סדר חדש במכבי תל אביב: לפני זמן קצר הושלמה עסקת העברת מניותיו של רענן כץ אל יתר שותפיו בהנהלת הקבוצה. איש העסקים הישראלי-אמריקאי החזיק ב-33.3% ממניות הקבוצה, שחולקו באופן הבא:

קבוצת "ש.ש השקעות בע"מ", בראשות אודי ושי רקנאטי, שהחזיקה לפני העסקה ב-17.5% מכלל המניות, התחזקה דרמטית והגדילה את כוחה ל-40% מכלל המניות; קבוצת "FEDANCO LIMITED", בראשות דיוויד פדרמן, שהחזיקה לפני העסקה ב-33.3% מכלל המניות, התחזקה ב-6.7% וחולשת כעת גם היא על 40% ממניות הקבוצה. קבוצת "ניוקו ספורט בע"מ", בראשות היו"ר שמעון מזרחי (הכוללת בנוסף את אנשי העסקים דיוויד סולומון ואבי רייק), הגדילה גם היא את כוחה, מ-15.5% לפני המכירה, ל-20% כעת.

כידוע, בתמורה לחלקו קיבל כץ 7.3 מיליון דולר. 640,000 דולר מתוכם החזיר כץ בחזרה למועדון כתרומה, ו-6.66 מיליון דולר שבו אל חשבונו.

"אני שמח שהכל נגמר ברוח טובה ובצורה ידידותית", אמר שמעון מזרחי לוואלה! ספורט. שי רקנאטי הוסיף כי "אני שמח שהכל הסתיים. כרגע אין כוונה לצרף משקיע נוסף. למרות שהגדלנו את האחזקות שלנו בקבוצה, מבחינתנו אין עניין של יחסי כוחות, ואנחנו לא מוטרדים מעניין האחוזים. כולם אותו הדבר עבורנו, ואנחנו נעבוד בשיתוף פעולה מלא".

דיוויד פדרמן סירב להגיב.

כץ: "מקווה שבעלי המניות יפעלו לקדם את הקבוצה"

רענן כץ הגיב בצער לפרידתו מהקבוצה: "הקשר שלי עם מכבי הוא בן עשרות שנים. תחילתו של קשר זה לפני 40 שנה כשהייתי שחקן בקבוצה, ולאחר מכן עזרתי להקים את קבוצת הוותיקים ואף שיחקתי בה. לפני כשבע שנים הפכתי לאחד מהבעלים של הקבוצה האדירה הזו. מכבי מעולם לא הייתה קרש קפיצה עבורי לשום דבר אחר, והסיבה היחידה שבגללה הסכמתי להשקיע בקבוצה היתה הרצון שלי לעשות טוב למכבי.

"ואכן, בשבע השנים בהן הייתי מבעלי מכבי ת"א זכתה הקבוצה פעמיים באליפות אירופה ופעמיים הגיעה הקבוצה למשחק הגמר. אני מאחל למכבי שגם בשבע השנים הבאות תגיע הקבוצה לפחות לאותם הישגים.

"צר לי שנאלצתי לפרוש מהקבוצה - קבוצה שפעלתי רבות למענה ושכה חשובה לי - ואני מקווה שבעלי המניות הנותרים יפעלו גם בהמשך לקדם את הקבוצה ויבטיחו את עתידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully