וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נבחרת פנמה בדרך לאליצור מכבי נתניה

איתן נוח

18.8.2009 / 21:00

דנילו פינוק (26, 1.96 מ'), שנבחר במקום ה-58 בדראפט, על סף סיכום בקבוצה של אריק אלפסי ויהיה הזר השני אחרי וושהאם

אליצור מכבי נתניה על סף סיכום עם כוכב נבחרת פנמה, דנילו פינוק, ששיחק בעונה החולפת במדי רוזטו מהליגה האיטלקית השניה. בנתניה אישרו את קיום המגעים עם השחקן, שפירסם בדף הטוויטר שלו כי הוא מגיע לישראל. פינוק אמור להיות אחד מהשחקנים המובילים בסגל הנבנה של אריק אלפסי העונה, ואם יחתום יהיה השני שחתום בקבוצה אחרי טוני וושהאם שחתם בקבוצה לעונה נוספת. מלבד השניים חתומים בנתניה גם גוני יזרעאלי, רוברט רותבארט, ליאור חכמון, שון ויינשטיין, אוריה גור, ערן אסנטי ואלירן גואטה.

פינוק (26, 1.96 מ'), יליד פורט הוד, טקסס, שיחק במכללת ג'ורג' וושינגטון במשך שלוש עונות כשבעונתו האחרונה במכללה הוביל אותה לאליפות מחוז האטלנטיק 10. אחרי שנתו השלישית במכללה ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA ונבחר במקום ה-58 על ידי דאלאס, בה לא זכה לשחק. אחרי הכישלון בכניסה לליגה חתם בגיסן הגרמנית, אך אחרי שמונה משחקים חזר לליגת הפיתוח.

בעונת 2007/8 כמעט והצליח פינוק להשיג חוזה בפורטלנד, אך כשכשל חתם במדי רודוס מהליגה הראשונה ביוון, בה רשם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. את העונה החולפת פתח במדי רוזטו מהליגה האיטלקית השניה בה קלע 16.3 נקודות, הוסיף 4.8 ריבאונדים ורשם 3.3 חטיפות, ובחודש מרץ עבר לליברטאד הארגנטינאית בה קלע 17.7 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully