וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אנקיל סגר את הדיל

18.8.2009 / 9:39

הומר של ריק אנקיל העניק לסט. לואיס ניצחון 2:3 על הדודג'רס, ועם פישול והפסד של הקאבס, הקרדינלס בדרך לפלייאוף

סטיבן שטרסבורג, המגיש שנבחר בדראפט על ידי וושינגטון במקום הראשון, חתם הלילה על חוזה לארבע שנים בשווי של יותר מ-15 מיליון דולר. מדובר בחוזה הגבוה ביותר ששולם אי פעם לרוקי. השיא הקודם היה שייך למארק פריור, שב-2001 חתם על חוזה לחמש שנים בשיקגו קאבס, על סך 10.5 מיליון דולר.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 8:5
טקסס - מינסוטה 5:8
שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 7:8
אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 0:3

NL:

אטלנטה - אריזונה 4:9
פיטסבורג - מילווקי 5:9
ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 10:1
סן דייגו - שיקגו קאבס 1:4
לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 3:2

כשגררו מתחמם

AL: שני הומרים של ולאדימיר גררו סייעו לאיינג'לס לנצח 5:8 בבולטימור, ניצחון שאנהיים הייתה צריכה לאחר שטקסס גברה בתוצאה זהה על מינסוטה. למלאכים יש עדיין יתרון של 4.5 משחקים בפסגת המערב, הריינג'רס הגדילו את יתרונם על פני בוסטון למשחק אחד בקרב על הויילד קארד. שיקגו וייט סוקס עברה את קנזס סיטי 7:8, כדי להתקרב למרחק של שני משחקים מדטרויט. ברט טומקו שוחרר מניו יורק יאנקיז רק בחודש שעבר, והלילה הגיש חמישה אינינגים סולידיים וקצר ניצחון על הפסים, 0:3 במדי אוקלנד.

NL: ריק אנקיל ירה להומר בן שתי ריצות באינינג השביעי, סט. לואיס ניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 2:3 והרגה שתי ציפורים במכה אחת, כשגם התקרבה לדודג'רס במאזן המיקום בין ראשי הבתים, וגם סילקה מעל פניה את שיקגו קאבס. הקרדינלס פתחו פער של שישה משחקים מהקאביז, לאחר שהאחרונים פישלו קשות בסן דייגו, כשהובילו 0:1 ונכנעו לארבע ריצות באינינג האחרון, שלוש מהן בהומר של קייל בלנקס - 1:4 לפאדרס בסיום.

אטלנטה גברה על אריזונה 4:9, הומר מספר 38 העונה למארק ריינולדס מהדיאמונדבקס. פיטסבורג הכניעה את מילווקי 5:9 וג'ו מרטינז וסן פרנסיסקו לא התקשו מול המטס וניצחו אותם 1:10. דייויד רייט, שאתמול היה חשש שסיים את העונה, עשוי לחזור בימים הקרובים ולשחק בכל זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully