וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכבי חיפה נמאס להסתכל אחורה

18.8.2009 / 8:55

בקבוצה כעסו על האופן בו מרגלים אנשי זלצבורג אחר הקבוצה. מסיללה הוצע לטוטנהאם ופולהאם, סוכנו: "הוא מתאים לפרמיירליג"

המגן השמאלי של מכבי חיפה, פיטר מסיללה, הוצע בימים האחרונים לפולהאם וטוטנהאם מהפרמיירליג באנגליה. השחקן אישר בפני חבריו לקבוצה כי סוכנו מנסה לבדוק מספר אפשרויות עבורו באנגליה וספרד. סוכנו מייק מקאב אף אמר לאחרונה לתקשורת בדרום אפריקה: "פיטר שחקן יוצא מן הכלל ומושך המון התעניינות. הוא מהיר ואתלט ואני חושב שהוא מתאים לפרמיירליג. התקופה בישראל הוסיפה למשחק שלו מודעות טקטית והוא הוכיח את זה בגביע הקונפדרציות. לקראת המונדיאל, חשוב שכמה שיותר שחקנים ישחקו ברמות הכי גבוהות". על פי הדיווחים, מקאב הגיע ללונדון לפני כשבועיים לסגור את העברתו של הקשר קגישו דיקגאצ'וי לפולהאם. נראה כי במעמד הזה הציע גם את השחקן.

מספר סקאוטים מרחבי אירופה אמורים להגיע למשחק הקרוב נגד זלצבורג באוסטריה, שם יהיה נוכח גם מישל פלאטיני. באימון המסכם אתמול (שני) נרשם כעס של אנשי מכבי חיפה על האופן בו מרגלים אנשי רד בול זלצבורג אחר הקבוצה. לטענת אנשי חיפה, המרגלים הסתתרו מחוץ לאיצטדיון והמאמן אלישע לוי נאלץ להתאמן בצד המרוחק של המגרש על מנת להסתיר את ההרכב שתרגל, בו נכלל גם ליאור רפאלוב שצפוי לפתוח.

שחקני חיפה טענו אתמול כי הדשא הסינטטי בזלצבורג אינו פולט חום כמו בישראל, כנראה בהשפעת הטמפרטורה הנמוכה יחסית באוסטריה. שחקן בקבוצה אמר: "האימון היה נוח ואין לנו על מה להתלונן. נצטרך להבקיע שער חוץ ולהתפלל שנהיה בשלב הבא". המאמן אלישע לוי עדיין מתלבט האם לפתוח בקישור עם מוחמד גדיר או גוסטבו בוקולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully