וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כבר שמח באוקלנד

18.8.2009 / 1:15

המאמן טום קייבל הכה במהלך מחנה האימונים את עוזרו ושלח אותו לבית חולים. קאטלר ודווין הסטר כבר מחליפים האשמות

העונה עדיין לא נפתחה, ובאוקלנד, המקום הכי מוטרף על פלנטת הפוטבול, כבר בלגן אימים. הלילה (בין שני לשלישי) הודלף לתקשורת כי המאמן טום קייבל הכה את אחד מעוזריו במהלך מחנה האימון של טרום העונה לפני שבועיים. העוזר, רנדי הנסון, ספג אגרוף בלסת והובהל לבית החולים בנאפה וואלי. הוא לא רצה להמשיך בתהליך, אולם על פי החוק הפדרלי חייב היה בית החולים לדווח לרשויות על התקרית. מהמשטרה נמסר כי אלא אם ישנה הנסון את דעתו, לא תיפתח חקירה נגד קייבל. "התיק סגור, בהנחה שהמותקף לא ירצה לפתוח בהליכים. בשלב זה אנחנו לא עושים שום דבר עם המקרה הזה", הסבירו.

האם ג'וש מקדניאלס, מאמן דנבר ברונקוס, צדק כשהחליט להעיף את ג'יי קאטלר מהקבוצה ולבצע טרייד עם שיקגו? יכול מאוד להיות שכן, כי הקוורטרבק כבר הספיק לעשות צרות בקבוצתו החדשה, מייד לאחר משחק ההפסד 27:20 לבפאלו, במשחק טרום העונה שנערך בין שבת לראשון.

קאטלר ביקר לאחר המשחק את התופס דווין הסטר, ורמז כי הוא אשם בחטיפה של הבילס, בכך שלא עשה דיו כדי למנוע אותה. "דווין הוא שחקן שצריך למסור לו את הכדור ליד, לא אחד שקופץ לכדורים", אמר הקוורטרבק, והתופס לא נשאר חייב: "כשהסתכלתי על הקלטת ראיתי שלאוטיס מקלווין לא בדיוק קנה את תרגיל הזריקה".

מארק בולג'ר, הקוורטרבק של סט. לואיס, נפצע בבוהן ידו הזורקת וייעדר לפחות שבועיים. הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully