וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאקסיזוגלו: "בבית"ר שאלו אותי אם אני מוסלמי"

דור בלך

18.8.2009 / 14:08

בייקאל קולקסיזוגלו, שאמור היה להצטרף לבית"ר ירושלים, מספר: "אם מה ששמעתי נכון, טוב שלא הגעתי". הרכב חסר בגביע הטוטו מול נתניה (19:30, 5+ לייב)

לאחר הפירסומים בתקשורת הישראלית על כך שבייקאל קולאקסיזוגלו השוויצרי-טורקי לא יגיע לבית"ר ירושלים עקב מוצאו המוסלמי, העניין עורר הדים גם בשוויץ ובשבת צפויה להתפרסם כתבה נרחבת בנושא במוסף סוף השבוע של העיתון רחב התפוצה "בליק", שתעסוק גם באוהדי בית"ר ובתקריות גזעניות בהן היו מעורבים. בייקאל, שבדרך כלל מסרב להתראיין, הסכים בימים האחרונים לדבר עם עיתונאים לאחר ששמע כי בבית"ר טענו כי הודיע להם שאינו מוכן להגיע מבלי לפרט מדוע.

"הם שאלו אותי אם אני מוסלמי, עניתי שכן אבל חילוני", משחזר קשר נבחרת שוויץ הצעירה לשעבר. "הם העבירו לי הצעה כספית נמוכה מאוד ולכן סירבתי. לאחר מכן הם הגישו הצעה משופרת אבל גם כן לא בסטנדרטים. אמרתי להם שאני פתוח לשמוע עוד הצעות, אבל בכל מקרה לא נראה לי שזה הכיוון הנכון עבורי כרגע". השחקן מכחיש כי יש קשר לכך שהוא מוסלמי. "אני לא מפחד מהאוהדים, אבל אם מה ששמעתי עליהם נכון, אני שמח שהחלטתי בסופו של דבר לא להגיע לשם".

"הם אומרים שביטלתי ברגע האחרון ולא עליתי על הטיסה, אבל אף אחד בכלל לא עידכן אותי שהזמינו לי כבר טיסה", סיפר הקשר שכעת נמצא במשא ומתן עם קבוצת ואדוז מליכטנשטיין שמשחקת בליגה השוויצרית. אחד ממקורביו של השחקן סיפר לוואלה! ספורט כי "זה נכון שיש לו דרישות כספיות גבוהות יחסית, אבל ההצעות של בית"ר היו נמוכות ממש. הוא לא הבין תחילה מדוע שואלים אותו לדתו ואיך זה קשור לכדורגל, אבל אחרי ההצעות שקיבל מהקבוצה כבר עידכנו אותו על יחסיה למוסלמים. אולי יש קשר לכך שההצעות נמוכות, אבל אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות. חבל שהכדורגל מתנהל ככה במאה ה-21. בייקאל חילוני גמור וחלק מהחברים הכי טובים שלו הם יהודים. להם זה לא הפריע מעולם שהוא מוסלמי".

ובינתיים, גביע הטוטו

לאחר ההפסד להפועל ת"א ביום שבת האחרון תגיע בית"ר ירושלים לנתניה הערב (שלישי, 19:30, ערוץ 5+ לייב) במטרה לנצח אותה בפעם השנייה בתוך כשבועיים ולהמשיך בהכנות לליגת העל. בעוד שבוע תפגוש הקבוצה של יצחק שום את הפועל ת"א במחזור הראשון של ליגת העל ותאלץ להסתדר ללא כריסטיאן אלברז, עידן טל וקובי מויאל שירצו עונש הרחקה מהעונה שעברה, ומחר ינצל המאמן את המשחק לניסוי כלים אחרון לקראת המשחק ללא השחקנים המרכזיים.

"הלוואי והיה לי את הסגל שעמד לרשותי במדחק גביע הטוטו בשבת בליגה", סיפר שום, שירכיב את ברק משה ועידן ורד במרכז הקישור ואת שמואל קוזוקין כמגן ימני. "בליגה חשובה התוצאה יותר מהיכולת שתגיע בהמשך, אבל המשחקים בגביע הטוטו הם כדי שהשחקנים ירוצו ונגיע ליכולת גבוהה יותר. זה יהיה סך הכל המשחק השלישי שלנו". שום ימשיך לתת קרדיט לאריאל הרוש בשער כשאריק בנאדו הפצוע ינוח ויוחלף בתומר בן יוסף, גם ברק יצחקי ייזכה למנוחה ואילו עמית בן שושן, שספג אדום נגד הפועל תל אביב, ייעדר גם כן.

הקבלן מוטי ירוחם נפגש אחר הצהריים עם יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין ומנהל מחלקת הנוער של האגודה איתן מזרחי והגיע לסיכום על נתינת חסות למחלקת הנוער. ירוחם יהיה הספונסר הראשי של קבוצות הנוער של המועדון ושם חברת הבנייה שלו יתנוסס על חולצות השחקנים, וכן יאמץ את האקדמיה למחוננים של המועדון. ירוחם אימץ את קבוצת הנוער בעבר, והשנה ישוב לעשות כן כשיעביר למחלקת הנוער עשרות אלפי דולרים.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלירן דנין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, שמואל קוזוקין, ברק משה, עידן ורד, דיוויד גומז (ג'וניור ויסה), אבירם ברוכיאן, חן עזריאל

מכבי נתניה: גם עזריה עושה מנסה ותוהה

במכבי נתניה מרוצים עד כה מהתקפת הקבוצה ומהשתלבות הצעירים בה, ומקווים כי ימשיכו ביכולת הגבוהה יחסית גם מחר, במבחן האחרון לפני פתיחת ליגת העל. עם זאת מבחינה הגנתית עזריה עדיין מעוניין בחיזוק וינצל את המשחק לבחון את המגן השמאלי קרסימיר קראסטב.

המאמן הנתנייתי מצפה לשרשרת זרים שיגיעו בקרוב בהם צמד הבלמים הוצאני הימבונדה הזמבי ודניאל קולמן הגנאי וכן השוער אמור פטריק טיגניימב הקמרוני, ומתכוון לערוך משחק אימון כדי לבחון אותם.

אובודו אוקוצ'ה עדיין לא קיבל אשרת עבודה ושוהה במצרים. אם יקבל את האשרה מחר ישוב ארצה ויכלל בסגל. אחמד סבע עדיין אל אושר בבקרת התקציבים ובנתניה ינסו לאשרו מחר. עומר גאריבה הנבחן שוחרר.

פרט לכך עזריה ימשיך לתת את הקרדיט לשחקנים שניצחו את הפועל תל אביב והפסידו לבני יהודה, כשדניאל ליפשיץ ימשיך בין הקורות, ומעוז סמיה ישוב להרכב על חשבונו של גאריבה. בהגנה ישלימו אותו קלמי סבן, ביוואן פרנסמן וקראסטב. בקישור יפתחו אמיה טגה ורביד גזל, כששניר גואטה ודלה ימפולסקי ישחקו באגפים. בחוד יפתח פיראס מוגרבי.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, מעוז סמיה, ביוואן פרנסמן, קרסימיר קראסטב, רביד גזל, אמיה טגה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, שניר גואטה, פיראס מוגרבי.

עדכון ראשון: 17.8, 22:24
עדכון אחרון: 18.8, 14:08

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully