וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדרטה: "אני מרוצה מההזדמנות"

17.8.2009 / 22:30

על פי דיווחים בארגנטינה, הושלמה עסקת השאלתו של הקשר מחימנסיה למכבי פ"ת. חורחה דייויס הקוסטה ריקני עשוי להצטרף

ריינאלדו אלדרטה, קשרה של חימנסיה לה פלטה, הושאל למכבי פתח תקוה לעונה אחת, כך על פי דיווחים בארגנטינה. לקשר האחורי בן ה-25 יש חוזה לשנתיים נוספות בחימנסיה, אך הוא לא נמצא בתוכניות של המאמן לאונרדו מדלון, ולכן בקבוצה איפשרו לו לצאת לישראל ללא תמורה אך גם ללא אופציה לשנה נוספת.

אלדרטה, שהיה קרוב להצטרף לבני יהודה לפני מספר שבועות, אמר בראיון ל'דיאריו הוי', בזמן שהוא מסיים את סידוריו האחרונים: "האמת היא שאני מרוצה מההזדמנות הזו. אני נלהב ומקווה לזכות בהמשכיות על המגרש, מה שלא היה לי בשנה האחרונה בחימנסיה".

אלדרטה הזכיר כי כמעט חתם בקבוצה בה משחק פדרו גלבאן (בני יהודה), אך העסקה נפלה בשל הקרבה למשחקי ההכרעה נגד הירידה בהם השתתפה חימנסיה. "אני מקווה שהפעם הכל יילך חלק ואני רוצה להודות לחימנסיה על ברכת הדרך", סיכם אלדרטה את דבריו.

חורחה דייויס יצטרף לאימונים

הקשר הקוסטה ריקני חורחה דייויס עשוי להצטרף למכבי פתח תקוה. דייויס בן ה-23 צפוי להגיע בקרוב לישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה, שמחפשת חיזוק בעמדת הקישור. בשלב זה, בסגל של רוני לוי נמצאים שני זרים בלבד, טומיסלאב בוסיץ' הקרואטי ו-ונצ'ו טריאנוב המקדוני.

כזכור, לפני כחודשיים הוזכר שמו של דייויס כמועמד להצטרף להפועל תל אביב, לאחר שבלם מכבי נתניה לשעבר, לואיס מרין, אישר שאלי גוטמן התקשר אליו והתעניין בשחקן. העסקה עם האדומים לא יצאה אל הפועל, אך דייויס, שקיבל המלצות חמות על ישראל ממרין ועוזר מאמן מכבי נתניה, הנרי דוארטה, מאוד מעוניין לשחק בליגת העל.

דייויס נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בקוסטה ריקה. בעונה שעברה עלה ליגה עם קבוצתו, רמוננסה, והעונה רשם עונה נפלאה עם שישה שערים ואף קיבל זימון ורשם מספר הופעות בנבחרת של רודריגו קנטון. לשחקן, שחתום לשנתיים נוספות, היו הצעות משתי הקבוצות הגדולות של קוסטה ריקה, דפורטיבו ספריסה ואלחוואלנסה, אבל הנשיא כרמן ורגאס סירב עד כה לשחררו.

בתוך כך בפתח תקוה הודיעו כי מחר ייחל להיבחן בקבוצה קוסטה ריקני נוסף בשם גרייבין ארסה וכן אלן אקווה, חלוץ ממוצא קמרוני שהגיע באמצעות סוכנו לירן זילברמן.

עדכון ראשון: 21:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully