וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד חילו: "אני לא נעלב בקלות"

יצחק סולומון

17.8.2009 / 22:00

חבר הנהלת אחי נצרת הכחיש כי הוא עוזב בגלל סכסוך עם גורם אחר בהנהלה: "הודעתי על העזיבה מזמן, אני רוצה להתקדם"

חבר הנהלת מכבי אחי נצרת, אחמד חילו, מתכוון להודיע על הפסקת פעילותו בקבוצה, בה הוא נחשב לאחד האנשים המובילים והקובעים. חילו, המשמש כנציג העירייה בהנהלה כבר שנים רבות, אמור לקבל תפקיד בכיר הקשור בספורט, עליו הוא מסרב להרחיב את הדיבור. למקורביו אמר: "אני עם מכבי אחי נצרת גמרתי".

חילו סיפר למקורביו כי הוא פגוע עד עמקי נשמתו מהיחס אליו. בשבועיים האחרונים לא הופיע למשחקי הקבוצה במסגרת גביע הטוטו, לאחר שבמשך שנים רבות לא החמיץ את משחקי הקבוצה. כשאחי נצרת שיחקה מול רעננה, הוא העדיף לבלות עם חבריו בצפון.

חילו כעס לאחר שהיו"ר, כאיד אבו עייש, החליט על חזרתו לקבוצה, מספר ימים לאחר שהתפטר, ועדכן מקורבים שונים, אך לא הוא לא היה בסוד העניינים. כעסו של חילו גבר כאשר נודע לו שהיו"ר אבו עייש קיים ישיבת עבודה עם חבר הכנסת מוחמד בראכה, בה נדונו ענייני הקבוצה, פגישה אליה לא זומן. גורם בהנהלה: "חילו כועס ופגוע בצדק. הוא אומר שאם לא מכבדים אותו, אין לו מה לחפש בקבוצה".

עיריית נצרת תשוב רק מחר מחופשה מרוכזת. אחמד חילו מתכוון להודיע כי החליט להתפטר מתפקידו. רבים מאוהדי מכבי אחי נצרת הודיעו כי הם מתכוונים להגיע לאימון הקבוצה ולהביע את מחאתם. "אחמד חילו זה מכבי אחי נצרת. בלעדיו אין קבוצה", אמרו. במכבי אחי נצרת לא מתרגשים. "עוד לא שמענו ממנו משהו רשמי. חבל שיש אנשים שמנסים לסכסך בין החברים בהנהלה. אנחנו מאמינים שהנושא ייפתר על הצד הטוב ביותר", אמרו.

"אני לא עוזב את הקבוצה בגלל שמישהו פגע בי או העליב אותי. זה לא הסטייל שלי. אני עוזב כי אני רוצה להתקדם בחיים", אומר אחמד חילו בתגובה ומבהיר כי בתחילת אוקטובר כבר לא יהיה בקבוצה. "לפני ארבעה חודשים אמרתי לממלא מקום ראש העיר, עלי סלאם, וליושב הראש, כאיד אבו עייש, שאני מתכוון לעזוב. הם כנראה לא לקחו את זה ברצינות, לכן היום הם קצת לא מבינים מה קורה".

על יחסיו עם היו"ר אומר חילו: "אנחנו חברים טובים, עבדנו בשיתוף פעולה מלא, ולהגיד שנעלבתי ממנו ובגלל זה אני עוזב, זה בפירוש לא נכון. מי שמכיר אותי יודע שאני לא אחד שנעלב בקלות, ובטח לא אחד שיעזוב את הקבוצה בגלל שלא הוזמנתי לפגישה זו או אחרת. תמיד אחזיק אצבעות לקבוצה שהיא יקרה ללבי, אבל הגיע הזמן לעזוב ולהתקדם בחיים".

עדכון ראשון: 19:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully