וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת רעש

דור בלך

17.8.2009 / 14:40

המאמן צעיר ושאפתן, אבל דני לוי תלוש, האוהדים נרגנים והבלגן חוגג. חמשת הדברים שיעשו את העונה של הפועל פתח תקוה

אוהדי הפועל פתח תקוה. איתי חסיד
די, נמאס מכאבי לב, רוצים פעם שקט. אוהדי הפועל פתח תקוה/איתי חסיד

1. דני ניראון

על אף הרזומה המרשים בנוער, ניראון הוצנח לתפקיד בלי ניסיון ממשי. כשפתח תקוה עלתה ליגה לפני מעט יותר משנה, שימש ניראון כמעין מאמן התקפה צידו של אלי מחפוד, והמשיך כעוזרו בליגת העל. פילוסופיית המשחק של ניראון, כפי שניתן היה להתרשם עד כה, מזכירה את תפקודו כשחקן - התקפית, קשוחה ולא מתפשרת. אין ספק שניראון הוא מאמן צעיר ומבטיח שדוגל בעבודה קשה, השאלה היא האם יצליח להעביר את הידע והגישה לשחקנים הצעירים ולהפוך אותם לוורסיות שונות של ניראון השחקן - חיות עבודה שלא מסתפקות בכישרון הבסיסי שלהן ומבקשות להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר. רבים וטובים לפניו כשלו במעבר הזה, אך אולי דווקא העובדה שהתחיל מלמטה תגרום לו לעבור את המשוכה בהצלחה.

דני ניראון מאמן הפועל פתח תקוה. איתי חסיד
יצליח היכן שאחרים נכשלו? דני ניראון/איתי חסיד

2. קובי דג'אני

הקשר, שמסתובב כבר תקופה ארוכה בליגת העל, מקבל הפעם את המושכות לידיו, ויצטרך להוכיח כי יש לו את היכולת לממש את הפוטנציאל. לאחר עונה טובה באשדוד אשתקד, הוא יצטרך לשדרג את עצמו ולווסת את כל המשחק של פתח תקוה, כשאין לו תואם דוד רביבו לידו. יחד איתו ישחקו בקישור שחקנים צעירים ונטל ההנהגה ייפול על כתפיו. אם יעמוד בו בכבוד, ישדרג את הקריירה של עצמו ויעזור לפתח תקוה להגיע להישגים יפים העונה, אם יקרוס תחתיו כך תעשה גם הקריירה שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קובי דג'אני מתאמן בהפועל פתח תקוה. איתי חסיד
זהו, עכשיו אתה על כס הנהג - נצל את זה. דג'אני/איתי חסיד

3. אלנתן סלמי

סלמי נראה השחקן הכי חד בהפועל פתח תקוה במשחקי ההכנה, ועושה רושם שסופסוף הוא יתחיל לממש את התקוות הגדולות שתלו בו כנער. רבים לא זוכרים זאת, אך סלמי היה השם הכי מבוקש בין קבוצות הצמרת כשחזר מקדנציה כנער בשוויץ, ולא לחינם. החלוץ הזריז הוא דריבליסט בחסד וקר רוח מול השער, שיודע גם לחלק מסירות חכמות - אך עד היום זה לא בא לידי ביטוי. חוסר מזל, חוסר אמון מצד מאמנים וגם בחירות לא נכונות בקריירה הביאו את סלמי בן ה-23 להיראות בעיני רבים כשחקן גמור וזקן בהרבה מגילו. כעת כשחזר הביתה, כשאין אף אחד לפניו ברוטציה והוא משחק תחת מאמן מחבק, הוא יכול סופסוף להוכיח מה הוא שווה, שזה אומר לפחות עשרה שערים בליגה.

אלנתן סלמי שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער, משמאל לשאר חבריו. איתי חסיד
אם בליגה זה ייראה כמו בגביע הטוטו - דיינו. סלמי מפריח נשיקה לאחר שהבקיע מול מכבי חיפה בשבת/איתי חסיד

4. דני לוי יסתום את הפה

אבי לוזון פילל ליום שבו דני לוי יחזור לקדמת הבמה - הבחור העולץ מקסים בגרוטסקיות שלו, מושך תשומת לב רבה אל הכדורגל הישראלי ומזכיר לכולם טעם של פעם בכדורגל הישראלי, שמשתלב היטב עם הגדלת הליגה בחזרה. לנוסחה הזו תוסיפו את העובדה שעל הדרך הוא מוציא את היריבה העירונית השנואה בצורה מגוחכת ולא פעם גם שם לה רגליים בדרך, גם אם שלא בכוונה. אך העליצות וההצרות חסרות הביסוס על מטרות הקבוצה ("מקומות 1-3") לא עושות חסד עם דני ניראון והקבוצה הצעירה שהוא בנה. קבוצה שיכולה לקום וליפול על שקט תעשייתי.

דני לוי בתוכנית בראש ובראשונה. ברני ארדוב
שקט תעשייתי? לא אצלו. דני לוי כבר הצליח להרגיז את אוהדי פתח תקוה בגלל הופעתו ב"בראש ובראשונה"/ברני ארדוב

5. חזרת האוהדים

ובאותו נושא, מחאת אוהדי הפועל פתח תקוה היא כנראה אחת המוצדקות אי פעם בספורט הישראלי, אך החרם שהטילו כעת עלול לפגוע עמוקות בפן המקצועי של הקבוצה. הפועל פתח תקוה הפכה לשם דבר בכדורגל הישראלי במילניום הנוכחי בעיקר בזכות הקהל הנפלא שלה, וכעת עם קבוצה צעירה קשה לראות כיצד יסתדרו בלעדיו. האוהדים מתכוונים להמשיך ולהגיע למשחקי החוץ, מה שירכך את המכה, אך איבוד האווירה הביתית באורווה יכול לטרוף את הקלפים עבור הקבוצה של ניראון. בין אם ישיגו את מטרתם ובין אם יגיעו לאיזשהו הסדר ביניים שיביא לחזרתם ליציעים - שחר בלילטי, ארמון בן נעים, שניר דורי ויתר הילדים שיובילו את הקבוצה זקוקים להם שם.

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
יציעים כל כך ריקים הם ממש לא מה שהחבר'ה הצעירים בקבוצה צריכים/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully