וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מתיחות בין שחקנים לקאלה

17.8.2009 / 12:57

השוער תקף בחדר ההלבשה את המגן השמאלי שמעון הרוש, עזורי הרגיע אותו. שחקנים: "הוא חכם על שחקנים צעירים"

העונה בהפועל באר שבע טרם החלה, אבל כבר נרשמה מתיחות ראשונה בין שחקנים בקבוצה לשוער טברטקו קאלה. שחקנים בקבוצה טוענים כי במועדון החליטו "להשתיק" תקרית בין השוער לשמעון הרוש, שאירעה במהלך המחצית במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה, במהלכה נכנס השוער לחדר ההלבשה וצרח על המגן השמאלי לעיני השחקנים. "לא היה חסר שקאלה היה שולף לעברו אגרוף, המבט שלו היה מאיים וההתנהגות הייתה מבזה", אמרו שחקנים בקבוצה.

קאלה האשים את המגן בשערים שספגה הקבוצה למרות שהובקעו על ידי שחקנים שונים. "ברור שלא פשוט לספוג שלושה שערים בשבע דקות, אבל הוא חייב לשלוט על העצבים שלו", אמרו בקבוצה. "במקרה הזה, הוא החליט לצעוק על מי שהוא יכול, להיות חכם על שחקנים צעירים בני 22. נראה מה היה קורה אם הוא ידבר ככה לשחקן בית או לאחד מהשחקנים הוותיקים".

החלוץ הארגנטינאי סנטיאגו מאלאנו שנחת אתמול ערך אימון בכורה והרשים לטובה. כפי שפורסם עוד בטרם החלה העונה, עזורי הודיע לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין לשחרר את החלוץ פטה בנגורה, שיושאל כנראה לקבוצה אחרת. עזורי הכחיש תחילה את הידיעה אולם בסוף החליט לשחרר אותו. מעמדו של הקשר ג'וזף טאצ'י ייבחן במהלך משחק גביע הטוטו באמצע השבוע מול הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully