וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - רעננה: סטיבן כהן סיכם בשרון, לסקאנו חתם

דור בלך

17.8.2009 / 19:49

השחקן היהודי-צרפתי, שמעוניין להשתקע בישראל, מגיע מסלמנקה הספרדית. הארגנטינאי ישחק בשבת מול הפועל ב"ש

קשר סלמנקה בעונה החולפת, סטיבן כהן, סיכם את תנאיו בהפועל רעננה וינחת בימים הקרובים. השחקן היהודי-צרפתי שלא ייחשב כזר, היה מבוקש בשנה שעברה במ.ס אשדוד והפועל ת"א, אך לבסוף העדיף לשחק בליגה הספרדית השנייה, שם רשם עונה מצוינת. כהן מעוניין מאוד לעלות לישראל, ולכן עוזב את הליגה הספרדית על אף שבשנה שעברה קיבל מספר הצעות מקבוצות בליגה הבכירה בהן אספניול.

כהן, שגדל במונפלייה ומשם עבר לראסינג פרול מהליגה השנייה בה שיחק לפני שנתיים, הצטרף לסלמנקה בקיץ שעבר והפך לשחקן מרכזי כששיחק בכל משחקי הקבוצה וכבש שישה שערים מעמדת הקשר המרכזי. השחקן היה מאורס עד לאחרונה לצעירה ישראלית תושבת אשדוד. ברעננה קיוו שיספיק להגיע בזמן כדי לשחק בגביע הטוטו מחר, אך עקב חופשת הקיץ בצרפת, שם שוהה סוכנו, העניין מתעכב. בקבוצה מקווים כי יספיק להגיע בזמן כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לפני המחזור הראשון של הליגה ביום שבת.

בהפועל רעננה עקבו זמן רב אחרי השחקן ורצונו להשתקע בישראל, אך התלבטו האם כדאי להשקיע סכום גבוה עליו או לנסות את מזלם עם זר זול יחסית. מאמן הקבוצה אלי כהן, שטס לעקוב אחר מספר זרים בלונדון לפני כשבוע, פגש בשדה התעופה את דודו אוואט שהגיע למחנה האימון של הנבחרת שנערך שם, ושוחח עמו על השחקן. אוואט הרעיף מחמאות על הקשר והמליץ בחום לצרפו "לפני שייחטף" וברעננה לקחו את עצתו.

מי שכבר חתם בשורות העולה החדשה הוא הקשר הארגנטינאי ארמנדו לסקאנו, שנבחן בקבוצה בחודש האחרון והרשים במשחקי גביע הטוטו. בנוסף לארגנטינאי בן ה-21 שישחק כבר במחזור הפתיחה מול הפועל ב"ש ולפני כן בגביע הטוטו מול הפועל עכו, צפויים להגיע להתרשמות בקבוצה בלם וחלוץ זרים בימים הקרובים.

הרכב משוער: אסף רז, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרמולי, עומרי עטיה, תמיר פור, ארמנדו לסקאנו, דניאל ברק, אבי כנפו, דידייה תיירי, כריסטיאנו דוס סנטוס.

עכו מחפשת מומנטום

הפועל עכו ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול הפועל רעננה. בעכו מקווים להמשיך את היכולת משבת בה גברה הקבוצה על אחי נצרת 1:3 ולהגיע למשחק הליגה מול מכבי חיפה עם ביטחון. החלוץ הניגרי אמיקה אינוואנה, שהיה אמור לנחות היום, הודיע כי טיסתו נדחתה ובצוות המקצועי של עכו מקווים שהוא ינחת בזמן ויוכל להשתתף במשחק.

בעכו עסקו היום בעיקר בהוצאתה של הקבוצה מטופס הטוטו בשבת מול חיפה, אבל הוכנבוים ניסה להתייחס רק למשחק מחר ובאסיפת הקבוצה אמר: "אני רוצה להמשיך באותה יכולת. מחר אני אשתדל לאפשר מנוחה ושחקנים שלא שולבו יקבלו צ'אנס מחר".

מי שלא יכלל בסגל הוא בן בנימין, שמחרים את אימוני הקבוצה בשל מחלוקת כספית עם היו"ר ציון ויצמן יו"ר. גם הפצועים שחר סימן טוב ורועי דיין לא ישחקו.

הרכב משוער: דודו גורש, עמרם בריק, גבע ברקאי, רון בן נחום, יניב צ'יצ'יאן, אליאור סיידר, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה, עבדול ראזק איסמעיל, עומאר עבדול עזיז, אושרי גיטא.

עדכון ראשון: 11:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully