וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס שלפה ראשונה

17.8.2009 / 9:13

הריינג'רס ניצחו את בוסטון 3:4, ועברו להוביל את מירוץ הויילד קארד. שיא חבטות לשורטסטופ לג'יטר, רייט כנראה סיים את העונה

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

טקסס - בוסטון 3:4
דטרויט - קנזס סיטי 3:2
בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 17:8
טמפה ביי - טורונטו 2:5
מינסוטה - קליבלנד 7:4
אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 2:3
סיאטל - ניו יורק יאנקיז 3:10

NL:

סינסינטי - וושינגטון 5:4
ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 2:3
פלורידה - קולורדו 3:10
פלורידה - קולורדו 7:3
מילווקי - יוסטון 8:5
סט. לואיס - סן דייגו 5:7
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 9:3
אטלנטה - פילדלפיה 4:1

האיינג'לס חיכו, חיכו ובסוף התפוצצו

AL: דרק ג'יטר הפך לשורטסטופ הראשון בהיסטוריה שמגיע ל-2,674 חבטות, כשהוא עוקף את לואיס אפאריסיו. זה לא מנע מהיאנקיז הפסד ראשון לאחר חמישה ניצחונות רצופים, 10:3 בסיאטל, אבל ג'יטר בן ה-35 עדיין התרגש: "אני תמיד מנסה להיות עקבי. כשאתה עקבי, דברים טובים קורים".

בקרב על הויילד קארד, נטלה טקסס את המושכות לאחר ניצחון 3:4 על בוסטון. הריינג'רס עברו להוביל עם מאזן של חצי משחק טוב יותר מהרד סוקס. טמפה ביי נמצאת גם היא בתמונה, כשניצחון 2:5 על טורונטו צימק את הפער מבוסטון לשלושה משחקים, והפיגור מהריינג'רס נותר על 3.5. דטרויט הפסידה בבית לקנזס סיטי 3:2, אבל שיקגו וייט סוקס לא ידעה לנצל זאת עם הפסד באוקלנד בתוצאה זהה. מינסוטה המתפרקת נכנעה לקליבלנד 7:4, והטווינס נראים מחוץ למשחק.

את התוצאה של הערב עשתה לוס אנג'לס איינג'לס. המלאכים ניהלו קרב עיקש עם בולטימור, שהשוותה ל-8:8 באינינג התשיעי. ארבעה אינינגים עברו, עד שהאיינג'לס החליטו שנמאס להם והתפוצצו על הלוח עם תשע ריצות - 8:17 בסיום. בשלב זה הם פחות צריכים להיות מודאגים מהריינג'רס.

NL: הומר בן שתי ריצות של קולבי ראסמוס על הית' בל, הקלוזר של סן דייגו, העניק לסט. לואיס ניצחון 5:7, וביסס את הקרדינלס עמוק יותר במקום הראשון במרכז, מאחר שמשחקה של שיקגו קאבס עם פיטסבורג נדחה. הציפורים האדומות מובילות בפער של חמישה משחקים על הגורים. מילווקי ויוסטון ממשיכות לגמור אחת לשניה את העונה, כשהפעם ניצחו האסטרוס 5:8. וושינגטון גברה על סינסינטי 4:5.

ג'יי איי האפ הסנסציוני ממשיך לעשות טוב לפילדלפיה. האפ הגיש 7.2 אינינגים טובים, ריאן הווארד ירה לשני הומרים והפיליז ניצחו באטלנטה 1:4. פילדלפיה ניצלה את חלוקת המשחקים של פלורידה עם קולורדו, כשהמארלינס ניצחו בראשון 3:10 והפסידו בשני 7:3 במסגרת הדאבל הדר, כדי להגדיל את הפער בראש בית המזרח לארבעה משחקים. במערב, הדודג'רס גברו על אריזונה 3:9, וניצלו את הפסד סן פרנסיסקו לניו יורק מטס 3:2. דייויד רייט, שנפגע בראשו מכדור של מאט קיין בשבת, נכנס לרשימת הפצועים וייתכן שסיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully