וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי: "אמשיך להתחרות, בלי קשר לתוצאה באליפות העולם"

16.8.2009 / 13:14

ההצהרה הזאת שייכת לאריק זאבי, שהשתתף במסיבת עיתונאים לקראת אליפות העולם בג'ודו, שתתקיים בסוף החודש בהולנד

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

ארבעה ג'ודאים ישראלים יטוסו בשבוע הבא לרוטרדאם שבהולנד, שם תיפתח ב-26 לאוגוסט אליפות העולם. את ישראל ייצגו אריק זאבי (עד 100 ק"ג), יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), לירז בן מלך (עד 57 ק"ג) ואליס שלזינגר (עד 63 ק"ג). הארבעה השתתפו היום (ראשון) במסיבת עיתונאים לקראת האליפות, שהתקיימה בעיריית נתניה.

אריק זאבי, שחגג לפני שבועיים את הולדת בתו, הודה כי לא עשה את ההכנה האידיאלית לאליפות: "אני שמח להשתתף אחרי שהחמצתי את שתי אליפויות העולם האחרונות. אני בסיטואציה מוזרה כי מצד אחד אני מרגיש טוב מנטלית, אבל מצד שני ההכנה שלי לא הייתה אידיאלית בגלל כל מיני דברים שקרו, והעובדה שחזרתי למאמן אלכס אשכנזי רק בחודש האחרון". זאבי התייחס להערכות כי אולי יפרוש בסיומה של אליפות העולם הנוכחית ואמר: "החלטתי עם המאמן שלי שלא משנה מה יקרה בתחרות, אני אמשיך. אני אופטימי ומאמין שאני אוכל לחזור לימים הגדולים שלי, אם לא באליפות הזאת אז בשנה הבאה".

יואל רזבוזוב עשה השנה קאמבק אחרי פציעה קשה, והשיג שלוש מדליות בסבב גביע העולם. עם זאת, באליפות אירופה הוא איכזב והודח כבר אחרי הקרב הראשון. אליס שלזינגר הייתה הג'ודאית היחידה שהשיגה מדליה באליפות אירופה האחרונה, והיא למעשה שיחזרה את ההישג שלה משנת 2008 - הפעם היא תנסה לעשות את זה בזירה הגדולה ביותר חוץ מהמשחקים האולימפיים. לירז בן מלך הרשימה בסבב התחרויות האחרון של הנבחרת בברזיל, וזכתה במדליית הארד בתחרות מסבב גביע העולם.

יו"ר איגוד הג'ודו אדי קואז התייחס לבעיית האלימות בארץ והציע פיתרון: "אנחנו עובדים על פרוייקט למיגור האלימות דרך הג'ודו".

ספורט 1 וספורט 2 יעבירו את אליפות העולם, וכמובן שאת הקרבות של הנציגים הישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully