וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מרוצים מהרוש, אבל...

דור בלך

16.8.2009 / 11:08

השוער זכה למחמאות אחרי הפועל ת"א, אך שום מעוניין בשוער מנוסה. המאמן טס לדנמרק לעקוב אחר שני קשרים

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, טס הערב (ראשון) לדנמרק, בכדי לעקוב אחר שני קשרים, שעשויים להצטרף לקבוצה. מאמן הקבוצה, שנחלה הפסד להפועל תל אביב בגביע הטוטו, אמור לחזור כבר מחר.

הצרות של הירושלמים ממשיכות גם מחוץ לגבולות ישראל. הספונסר של בית"ר, גומא אגייאר, נעצר בפלורידה לפני כחודש באשמת החזקת מריחואנה, נהיגה תחת השפעתה והחזקת כלי עישון. נגד המיליארדר הוגש כתב אישום ובעוד חודש (17.9) ייאלץ לעמוד בפני שופט על עבירות אלה וכן על עבירת התנועה שביצע, נהיגה משמאל לקו האמצע - כך פורסם הבוקר בעיתון "ידיעות אחרונות".

אגייאר הגיע אמש (שבת) למשחק של בית"ר בבלומפילד, אך באמצע המחצית הראשונה, משנודע לו שהתקשורת הישראלית גילתה את הסיפור נטש את מושבו ביציע ועזב אל איזור המזנון שם דיבר עם עורכי דינו על הנשא ונזף בהם. "אם העניינים האלה לא יסתדרו עד מחר כולכם מפוטרים", צרח עליהם. "לא מעניין אותי לשמוע תירוצים, אם זה ימשך ככה ביום שני בבוקר יהיה לי עורך דין חדש".

האיש החזק בבית"ר נראה חש שלא בנוח והזיע בצורה יוצאת דופן, אך כשנשאל על כך השיב לוואלה! ספורט ברוגע כי "זו רק הלחות הארורה הזו. אני לא יכול לשבת בלי להזיע". קצת לאחר פתיחת המחצית השנייה שב אגייאר ליציע אך עמד הרחק ממכובדי בית"ר. "בסך הכל באתי לראות את הקבוצה שלי משחקת כדורגל, ואפשר להגיד שנהנתי מזה", סיפר. אגייאר, שהוזכר גם כתורם אפשרי להפועל ירושלים התייחס גם לכך. "בסך הכל אני מאוד רוצה לעזור להם, אבל הכדור נמצא עכשיו במגרש שלהם. אני הסכמתי לתרום, אבל הם צרכים לרצות את זה גם".

בצד המקצועי בבית"ר היו מרוצים למרות ההפסד, עקב פתיחת ההכנה המאוחרת. ובצוות המקצועי אמרו לשחקנים כי הם מרוצים מהתקדמותם. "יש לנו עוד משחק נגד נתניה בו השחקנים ירוצו, ואני מקווה שנגד הפועל בטדי נגיע כשאנחנו קרובים יותר ליכולתנו האמיתית", הסביר מאמן הקבוצה יצחק שום. בקבוצה הביעו אתמול סיפוק מיכולתו של אריאל הרוש בין הקורות, אך בצוות המקצועי היו שמחים לראות עוד שוער מנוסה בקבוצה, על חשבונו של ז'וסלן מאייבי שאיכזב עד כה.

כריסטיאן אלברז, שלא יוכל לשחק נגד הפועל ת"א עקב הרחקה מהעונה הקודמת (כמו גם עידן טל וקובי מויאל) נחת בישראל לאחר שטס למולדתו לרגל לידת בנו הבכור - דמיאן. השחקן, שבבית"ר עדיין מאמינים כי יימכר לאירופה, יוכל לשחק נגד מכבי נתניה ביום שלישי, אך ייתכן כי לא יפתח שכן שום ינסה להריץ את ההרכב שיפתח נגד הפועל תל אביב.

טניסאי העבר גריידן אוליבר, המקורב לגומא אגייאר ואמור להתמנות לדירקטור מטעמו בקבוצה, מטפל כעת בעסקיו של אגייאר בארה"ב, אך צפוי לעלות לישראל בחודש הבא ולהחל את עבודתו בבית"ר. "אני מקווה שהוא יגיע לפה כמה שיותר מהר, אבל בכל מקרה זה עניין של שבועות", סיפר הספונסר של בית"ר. "הוא יהיה האיש שלי בקבוצה ואחד האנשים המרכזיים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully