וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "הפקנו לקחים מאקטובה. נעביר ההכרעה לר"ג"

16.8.2009 / 10:54

הקשר מתכונן לזלצבורג: "אסור לספוג שלושה שערים במשחק. העומס גדול, אבל לא ישפיע עליי". גדיר ערך אימון מלא

"לשלישייה שספגנו ברבע השעה הראשונה מאקטובה לא יהיה המשך במשחק בזלצבורג. הפקנו לקחים מרבע השעה ה'איומה', לא התפרקנו וידענו לתקן. בכל מצב, לקבוצה כמו שלנו אסור לספוג שלושה שערים במשחק". כך אמר הבוקר (ראשון) קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, לקראת המשחק מול זלצבורג.

אתמול חיפה לא הציגה יכולת משכנעת מול הפועל פתח תקוה. כיאל התייחס לזה כשאמר: "לא שכנענו אבל אני מבטיח שנגיע מוכנים לזלצבורג. שחקנים רבים קיבלו דקות משחק, זה היה עבורנו משחק אימון ונעשה הכל כדי שביום רביעי נציג את היכולת האמיתית שלנו".

"לפני כל משחק אנו עורכים את ההכנות הטובות ביותר לקראת היריבה. גם הפעם לא חרגנו ממנהגנו. התאמנו על המגרש הסינטטי שלנו, התרגלנו אך אנו מודעים שאין מאה אחוזי הכנה בנושא הזה. קיימים הבדלים קטנים בין משטח דשא רגיל לסינטטי, ננסה ללמוד אותם כשנגיע לזלצבורג".

קשר הנבחרת שנמצא בתקופה לא קלה, בחר להתייחס גם לתלונות של השחקנים על העומס: "העומס גדול אבל לא אתן לו להשפיע עליי. מאז שהייתי ילד חלמתי לשחק בכל המסגרות, נבחרת וליגת אלופות. זה חלק מהמקצוע שבחרנו, זאת תקופה יפה ואני בטוח שעוקבים אחריי ואקבל את המנוחה לה אזדקק".

כיאל התייחס לניצחון של זלצבורג 7:1 בגביע. "לא נקבל שבעה שערים. אנו הולכים לעשות תוצאה טובה מול קבוצה חזקה מאד. יש ברצוננו ויכולתנו להעביר את ההכרעה לרמת גן. אנו נותנים כבוד רב לשחקני זלצבורג ויחד עם זאת, היעדרו של שחקן זה או אחר (רנה אפהאוזר ייעדר, א"י) לא מפחית מכוחם. במועדונים גדולים הנאבקים במפעלים חשובים יש מחליפים לכל שחקן. לי לא חשוב איך קוראים לשחקן כזה או אחר, עבורי הוא תמיד יהיה שחקן מצטיין אותו אני חייב לנצח".

מוחמד גדיר ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק מול זלצבורג. אתמול שוחח איתו המאמן אלישע לוי ואמר לו כי למיטב הבנתו הפציעה אינה רצינית ועודד אותו. מחר בשעות הצהריים תמריא חיפה לאוסטריה ובערב תערוך אימון ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully