וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: כמה שווה שער מול בית"ר ירושלים?

גבי קצרה קרא עם סיום המשחק למהראן לאלה במטרה לסגור איתו חוזה. אכזבה ממנטשאשוילי: "אבוטבול וידין טובים ממנו"

בוקר לאחר המשחק אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב מרוצים מהניצחון (1:2) בגביע הטוטו ומהיכולת במחצית השנייה. אפקט מיידי של הניצחון ניתן היה לחוש כבר בסיום המשחק, כשמנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, קרא למהראן לאלה לשיחה קצרה וניסה לתאם איתו פגישה שבה יישבו הצדדים על החוזה לשחקן. הפגישה ככל הנראה תצא לפועל רק לאחר שהקבוצה תחזור מצ'כיה מהמפגש הראשון מול טפליצה, ואז ההנהלה ולאלה ינסו לסגור על חוזה חדש לחלוץ ושדרוג שכרו הנוכחי, הנמוך מאוד יחסית לחבריו לקבוצה. כמו לאלה, גם שי אבוטבול צפוי להיפגש עם הנהלת הפועל תל אביב השבוע ולחתום על חוזה לחמש שנים.

אם יש דבר פחות מעודד מבחינת האדומים, דבר שמהווה המשך ישיר של העונה שעברה, זה חוסר היציבות בין המחציות. עוד אלמנט שלא גורם נחת לצוות המקצועי של הקבוצה הוא השתלבותו של הקשר הגיאורגי זוראב מנטשאשוילי, שעד אתה די מאכזב. "בגדול הוא לא רע, אבל בתור חיזוק זר הוא לא מראה משהו מיוחד", אמר אחד השחקנים. "גם שי אבטובול וגם אביחי ידין יותר טובים ממנו". ידין, שלא שיחק אתמול, אמור לחזור מחר לאימונים יחד עם הקבוצה, שקיבלה יום מנוחה, ולתפוס את מקומו של מנטשאשוילי בהרכב מול טפליצה. גם המגן דדי בן דיין, שקיבל מנוחה אתמול, יחזור מחר להתאמן כרגיל ואף הוא אמור לפתוח מול הצ'כים.

בהפועל תל אביב החליטו היום לאחר שהמועמדות של הבלם הצ'יליאני לאונרדו ירדה מהפרק, לנסות ולהעביר לשורותיהם את רמי גרשון, בלם הפועל ראשון לציון והנבחרת האולימפית. אלי גוטמן אמור לראות את השחקן בימים הקרובים ולהחליט האם הוא מעוניין להחתים את גרשון. עלותו אמורה להיות כ-100 אלף דולרים, מחצית מכרטיס השחקן שלו.

יריבת הפועל תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, טפליצה, ניצחה הערב 1:3 את בוהמיאמס משערים של יאקוב מארס, מרטין קליין ופאבל ורביר. בעקבות הניצחון עלתה טפילצה למקום השני בטבלת הליגה הצ'כית, שמשלימה הערב את מחזורה הרביעי.

עדכון ראשון: 09:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully