וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד לינץ' של לידג'

16.8.2009 / 9:40

הקלוזר של פילדלפיה פישל, אטלנטה ניצחה 3:4. היאנקיז בדרך לסוויפ בסיאטל. פגיעות ראש לקורודה מהדודג'רס ורייט מהמטס

AL:

אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 8:1
מינסוטה - קליבלנד 7:3
בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 5:1
דטרויט - קנזס סיטי 3:10
טמפה ביי - טורונטו 3:8
טקסס - בוסטון 2:7
סיאטל - ניו יורק יאנקיז 5:2

NL:

שיקגו קאבס - פיטסבורג 1:3
אטלנטה - פילדלפיה 3:4
ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 5:4
מילווקי - יוסטון 2:6
סינסינטי - וושינגטון 10:6
סט. לואיס - סן דייגו 4:7
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4
פלורידה - קולורדו (נדחה)

קורודה סופג, גם הדודג'רס

AL: טקסס חזרה למרחק של נגיעה מבוסטון, לאחר ניצחון 2:7 על הרד סוקס, בסיוע 6.2 אינינגים טובים של דרק הולנד וארבע חבטות של חוליו בורבון. הרד סוקס ייאלצו להתרכז בקרבות הויילד קארד, כי היאנקיז ניצחו בסיאטל 2:5 וברחו למרחק של 7.5 משחקים במזרח. טמפה ביי חזרה למאבק לאחר 3:8 על טורונטו.

דטרויט עברה את קנזס סיטי 3:10, אבל שיקגו וייט סוקס לא מוותרת, ועברה את אוקלנד עם 1:8 כדי לשמור על הפער בן 2.5 המשחקים. האיינג'לס לא התרגשו מניצחון טקסס, ועם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של ג'ון לאקי ניצחו בבולטימור 1:5. מינסוטה ממשיכה להתפרק, אחרי הפסד ביתי 7:3 לקליבלנד.

NL: בראד לידג' חזר לפשל. הקלוזר של פילדלפיה הרשה שתי ריצות באינינג התשיעי, אטלנטה הפכה פיגור וניצחה 3:4 כדי להישאר בתמונת המאבק על ראשות ה-NL מזרח. המטס מניו יורק כבר חזרו מפיגור 4:1 אבל הפסידו לסן פרנסיסקו 5:4, כשהסיפור של המשחק היה כדור שזרק מאט קיין ופגע בראשו של דייויד רייט. כוכב המטס יצא מהמשחק, כשהצד המעודד הוא שעשה זאת בכוחות עצמו. "היה נחמד לראות אותו יוצא לבד, ומה שחשוב זה שלא היה דם. אשתדל לפגוש אותו לפני המשחק הבא", אמר קיין.

גם הירוקי קורודה, המגיש של לוס אנג'לס דודג'רס, היה מעורב באירוע דומה, כשכדור שחבט ראסטי ריאל מאריזונה פגע ישירות בראשו. הוא פונה לבית חולים, הדודג'רס הפסידו 4:3. שיקגו קאבס שוב גברה על פיטסבורג 1:3, אבל סט. לואיס לא התרשמה וניצחה את סן דייגו 4:7. מילווקי שייטה ב-2:6 על יוסטון המתפרקת, וושינגטון עברה את סינסינטי 6:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully