וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הפלונטר של איתמר ניצן

דור בלך

15.8.2009 / 20:08

השוער מבוקש במכבי נתניה, אך הרצליה מערימה קשיים ולא מוכנה להעבירו בבקרה. עזריה: "הסגל הצעיר מבורך לנתניה"

במכבי נתניה ממשיכים לחפש אחר שוער, ישראלי או זר, אך כרגע הדברים אינם פשוטים. במועדון היו מעוניינים לרכוש או לשאול את איתמר ניצן ממכבי הרצליה, אך אריאל שיימן מערים קשיים רבים. בהרצליה כבר שאלו את שוער הפועל תל אביב, בוריס קליימן, והתחייבו בפני האדומים כי ישמש כשוער ראשון. לכן, בהרצליה עדיין לא הפקידו את חוזהו של ניצן בבקרה, ולא מאפשרים לו לשחק במשחקי האימון של הקבוצה.

כזכור, לפני כחודשיים קבעה הועדה למעמד השחקן כי שוויו של ניצן הוא כמיליון שקלים. השוער הסכים מבעוד מועד לחתום על חוזה בהתאם לקביעת הועדה, כששכרו השנתי יהיה שליש משוויו, כלומר כמאה אלף דולרים לעונה, כחמישית מתקציב השחקנים של מכבי הרצליה השנה. החוזה החתום כאמור לא הופקד בבקרה, ובהרצליה טוענים כי השוער צריך לחתום על סעיפים נוספים.

בנתניה פנו להרצליה לגבי השוער, אך שיימן לא מוכן להשאילו תמורת פחות ממאה אלף דולרים לעונה. בנתניה, שנמצאת בקשיים כלכליים, לא יוכלו כעת לרכוש את השחקן תמורת 1.13 מיליון שקלים. בנוסף, שיימן דרש כי השוער יחתום על חוזה המחייב אותו לממש את חוזהו לשלוש שנים בהרצליה לכשישוב מההשאלה. כלומר, אם יושאל לשנתיים למכבי נתניה, חוזהו בהרצליה יכנס לתוקף בתנאים הנוכחיים רק מהרגע שישוב לקבוצה, כשאם ישוב ויושאל לקבוצה אחרת, הפרוצדורה תשוב להתקיים כשישוב מההשאלה ההיא וכן הלאה.

בינתיים, תקוע השוער בין הפטיש לסדן, ללא קבוצה בה יוכל לשחק, כשבהרצליה מסרבים לשחררו או להפקיד את חוזהו. אם העניין לא ייפתר בקרוב, מתכוונים נציגיו לפנות אל מוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל בשנית בבקשה להסדיר את המצב כדי ששוער הנבחרת האולימפית לשעבר יוכל לשחק.

בתום ההפסד הערב (שבת) 1:0 לבני יהודה בגביע הטוטו אמר מאמן נתניה, נתי עזריה: "אף פעם לא נעים להפסיד. אפשר היה לראות שאנחנו משלבים את הצעירים שלנו ואלה שנכנסו במחצית השנייה הפכו את המשחק. בסופו של דבר הוחלט במועדון שהעונה נשלב צעירים, ראיתם את ההחמצות וזה תהליך שנהיה חייבים לעבור. ברור שבתור מאמן זה לא טוב לראות את כל ההחמצות הללו, אבל צריך לזכור שאלו שחקנים צעירים. ייקח להם זמן עד שהכדורים ייכנסו".

עזריה נשאל האם הסגל הצעיר של הקבוצה יספיק להישארות בליגה, ואמר: "הסגל הזה הוא סגל מבורך לנתניה, אך נצטרך חיזוק. יש לנו תוכניות ואנחנו מכינים דברים. הליגה אמנם מתחילה בשבוע הבא, אך זו ליגה ארוכה ויהיה לנו זמן להתחזק".

גורם בנתניה אמר בסיום: "נגמרה החגיגה, יותר לא נשחרר אף שחקן מהקבוצה, וזה כולל את ביוואן פרנסמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully