וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "מי שישחק, יעשה את העבודה"

15.8.2009 / 19:19

החלוץ שוב כבש ב-1:1 מול הפועל פ"ת וסחט מחמאות. אכזבה מירו בלו. 1:7 לזלצבורג בגביע. דני ניראון: "אנחנו לא חזירים"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה נמצאת רגע לפני המשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף ליגת האלופות מול רד בול זלצבורג, אבל התצוגה הערב (שבת) ב-1:1 מול הפועל פתח תקוה גרמה ללא מעט דאגות בקרב אוהדי מכבי חיפה, וכנראה שגם בצוות המקצועי. האלופה הציגה כדורגל אנמי ועייף, ובמחצית הראשונה לא סיכנה ולו פעם אחת את שערו של צליל חתוכה. הנחמה של אלישע לוי צריכה להגיע מהפוטנציאל הרב שהוצג במשחקו של המגן הצעיר טאלב טואטחה, וכן מכושר ההבקעה המצוין בו נתון שלומי ארבייטמן, שהשווה בדקה ה-62 אחרי שער יתרון של אלנתן סלמי עשרים דקות קודם לכן.

חלוץ מכבי חיפה שלומי ארבייטמן, שכבש את שער השוויון, אמר בסיום: "1:1 זו תוצאה שלא רצינו כי היינו הרבה יותר טובים, אבל לא נורא. לצערי לא ניצחנו, אבל מי שישחק ביום רביעי נגד רד בול זלצבורג יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

בסיום המשחק המשיך ארבייטמן לקבל מחמאות ובקבוצה אמרו עליו: "ההספק שלו פשוט מדהים. יחסית לדקות שהוא מקבל הוא כובש הכי הרבה שערים בקבוצה".

מנגד, בחיפה הביעו אכזבה מכך שירו בלו שוב לא מצא את עצמו ולא הצליח לכבוש גם הפעם. יש לציין כי במשחק היום בלו פתח בהרכב ושיחק כחלוץ מטרה ללא טולדימיר דבאלישווילי, אך גם מהעמדה המועדפת עליו לא הצליח להרשים.

השוער אמיר אדרי, שעלה במחצית במקום ניר דוידוביץ': "זה לא שבאנו לא מוכנים, פשוט עלינו בסגל חסר של שלושה שחקנים מאוד חשובים, ואני בטוח שמול זלצבורג נהיה הרבה יותר דרוכים.

בסיום המשחק הביעו בחיפה דאגה מהפציעה של מוחמד גדיר, שספג מכה בברכו במהלך המשחק. מחר בבוקר ייבדק השחקן, אך יחד עם זאת במועדון מעריכים שהפציעה לא משמעותית ושהוא יהיה כשיר למשחק נגד רד בול זלצבורג ביום רביעי.

עד המשחק באוסטריה ימשיך אלישע לוי לתרגל את שי מימון לצידו של דקל קינן ולמרות השער שספגה הקבוצה היום, בחיפה בטוחים שהשילוב ביניהם טוב.

מחר יימשכו ההכנות לקראת המשחק בזלצבורג כאשר השחקנים בחיפה הציעו אתמול לצוות המקצועי להרטיב מעט את הדשא הסינטטי במתקן האימונים קצף משום שהם סובלים מחום בכפות הרגליים. בחיפה הרגיעו אותם ואמרו כי המשחק הקרוב אמור להיערך בשעות הערב, מה שיקל עליהם בשעות המשחק. יחד עם זאת השחקנים ביקשו להרטיב גם את הדשא בזלצבורג, אך לא נראה שהאוסטרים ייענו בחיוב.

הקשר ישראל זגורי, שהחליט להישאר בקבוצה לאחר שכבר סיכם באחי נצרת, לא יכלל בסגל למשחק נגד האוסטרים מאחר ואלישע לוי היה בטוח שיעזוב ולכן לא ביצע רישום שלו. זגורי שיחק היום פחות מחצי שעה והציג יכולת סבירה.

ההתאחדות תודיע למכבי חיפה בקרוב מתי יתקיימו שני המשחקים הדחויים שלה בגביע הטוטו, נגד הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה, משחק שתאריכו המקורי נקבע ליום שלישי הקרוב, יממה לפני המשחק נגד רד בול.

זלצבורג טיילה בגביע האוסטרי

רד בול זלצבורג טיילה הערב (שבת) עם 1:7 בחוץ על פורוורטס סטיר החובבנית בסיבוב הראשון של הגביע האוסטרי. הוב סטיבנס העניק מנוחה לחלק משחקני ההרכב הראשון, וגם המחליפים ושחקני הנוער לא התקשו מול היריבה החלשה. דג'ורדה ראקיץ' בן ה-20, שחקן קבוצת הנוער, קיבל את ההזדמנות וכבש ארבעה שערים. רובין נליסה ההולנדי הוסיף צמד ואת השביעייה השלימו איברהים סקאגיה האוגנדי ולוקאס פוגל בן ה-17.

"עשינו מה שהיינו צריכים", סיכם סטיבנס. "לחצנו מהפתיחה, כבשנו מהר והשגנו ניצחון קל סוף סוף. אני מרוצה כי לפני המשחק החשוב ביום רביעי, אף אחד לא נפצע".

ניראון: "נקודה אחת זה טוב מאוד מבחינתנו"

מאמן הפועל פתח תקוה דני ניראון, היה הרבה יותר מרוצה: "במחצית הראשונה הייתה לנו מחצית טובה, אבל עמדנו טוב על המגרש. חיפה לא הגיעה למצבים. במחצית השנייה הייתה קצת עייפות, אבל אנחנו לא חזירים. נקודה אחת זה טוב מאוד מבחינתנו".

ניראון התייחס אחר כך לדבריו של היו"ר דני לוי, שאמר כי הפועל פתח תקוה תסיים בין שלוש הראשונות, והודה: "אני לא רוצה לדבר על מיקום. הקבוצה בתהליך טוב ונכון".

הבלם גל כהן: "אנחנו צריכים עדיין להתחזק, יש עוד מקום לזר ואני יודע שהצוות המקצועי ודני לוי מחפשים. אני בטוח שיהיה כיף לראות אותנו, נתחבר ואני מקווה שגם יהיה קשה להבקיע נגדנו".

ניראון החליט לתת היום הזדמנות לשוער הצעיר צליל חתוכה שנחשב לכשרון גדול, ולאפשר לשניר דורי לנוח. הקשר כפיר דר היה אמור לפתוח במשחק, אבל בסופו של דבר דור הלוי שהתאושש מפציעה הועדף על פניו כשניראון ביקש לבחון אותו. דר צפוי לקבל הזדמנות במשחק גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע באמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully