וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה סיבות לחייך במדולנדס

15.8.2009 / 12:22

הג'טס אמנם הפסידו לסט. לואיס 23:20, אבל מארק סאנצ'ז הראה יד טובה. מחאת אוהדים בפילדלפיה בשל החתמת ויק

לא תמיד מעידים משחקי טרום העונה על הצפוי בעונה הסדירה, אבל אם לשפוט על פי היכולת של מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, במשחק הבכורה שלו, אפשר לומר שהוא למד היטב את ספר התרגילים של רקס ריאן. הג'טס הפסידו, אמנם, 23:20 לסט. לואיס, אבל סאנצ'ז, שנכנס למשחק לקראת סיום הרבע הראשון, השלים שלוש מארבע מסירותיו ל-88 יארד, בהן מסירה ל-48 יארד לדייויד קלאוני. "כשהוא נכנס למשחק נראה היה כאילו הוא מסתכל על אימון. שום דבר לא היה גדול עליו", אמר ריאן בסיום.

לקייל אורטון, לעומת זאת, הייתה טבילת אש לא נעימה בדנבר. הקוורטרבק, שהגיע בעסקת הטרייד על ג'יי קאטלר, זרק לשלושה איבודים אוויריים בכל שלושת המהלכים הראשונים של הברונקוס במשחק ההפסד לסן פרנסיסקו, וכריס סימס לקח את המושכות ביתר שלבי המשחק. "אני לא מוטרד", אמר אורטון לאחר הפתיחה המזוויעה, "יש לי הרבה ביטחון בעצמי".

ההחתמה של מייקל ויק בפילדלפיה לא עוברת בשתיקה בעיר האחווה. בעוד שקבוצה גדולה תומכת במהלך, קבוצה גדולה לא פחות לא מאוהבת ברעיון. "אני אוהבת את האיגלס, אבל כל עוד הוא שם, לא אלך יותר למשחקים שלהם. אני לא מסוגלת להניף שלט תמיכה בו", אמרה האוהדת מאריסה סקאלי. סקאלי הייתה אחת מ-50 האנשים שמחו נגד ההחתמה במהלך מסיבת העיתונאים שבה הוצג ויק. ג'פרי לוריה, בעלי האיגלס וחובב כלבים, אמר: "אני מודע לסיכון שלקחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully