וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשהניסיון מתחיל לשחק תפקיד

15.8.2009 / 11:59

בוסטון שמה שש ריצות באינינג התשיעי, וניצחה את טקסס 4:8 במשחק הראשון בסדרת המפתח. ניצחון 14 לאדם ויינרייט

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

טקסס - בוסטון 8:4
בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 6:16
דטרויט - קנזס סיטי 0:1
טמפה ביי - טורונטו 5:2
מינסוטה - קליבלנד 0:11
אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 8:7
סיאטל - ניו יורק יאנקיז 4:2

NL:

שיקגו קאבס - פיטסבורג 2:17
פלורידה - קולורדו 5:6
סינסינטי - וושינגטון 2:0
ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 0:3
אטלנטה - פילדלפיה 3:2
מילווקי - יוסטון 2:11
סט. לואיס - סן דייגו 2:9
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 1:4

פאי בריבוע

AL: ניצחון בסדרת המפתח בארלינגטון יעניק לטקסס את כס הנהג במירוץ לויילד קארד, ולפחות לפי הפתיחה ביום שישי, זה בהחלט נראה בכיוון, כשהריינג'רס הובילו 2:4 על בוסטון באינינג התשיעי. אלא שאז התפרק פרנק פרנסיסקו, הקלוזר של טקסס, והרשה שש ריצות ב-0.2 אינינגים, כשויקטור מרטינז חובט לדאבל שהעלה את הרד סוקס ליתרון. בוסטון ניצחה 4:8 ושומרת על המקום הראשון במאבק על הכרטיס הנוסף.

בינתיים, היאנקיז לא ממש מוטרדים מהמסע הארוך למערב, וקצרו ניצחון שני בסדרה בסיאטל, 2:4. מארק טשיירה חבט להומר שהעלה את הפסים ליתרון באינינג התשיעי, והעניק ניצחון לפיל יוז. שישה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים לאנדי פטיט. ג'רד וויבר מהאיינג'לס כבר לא יזכה בסיי יאנג למרות עונה טובה, לאחר קריסת מערכות בתבוסה 16:6 בבולטימור. פליקס פאי מהאוריולס הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של המועדון שחובט לסייקל, ובתמורה חטף שתי מנות של פאי לפרצוף בראיון הטלוויזיוני לאחר המשחק.

דטרויט התקשתה בבית מול קנזס סיטי, אבל ניצחה 0:1 עם הומר של ברנדון אינג' באינינג התשיעי. דואל מרשים בין ג'רוד וושבורן מהטייגרס (שמונה וארבעה) לזאק גריינקי (שבעה ושבעה) הסתיים בלי הכרעה אישית. שיקגו וייט סוקס שמרה מרחק מדטרויט עם 7:8 באוקלנד, מינסוטה, מאחורי סקוט בייקר (תשעה וחמישה, רק שתי חבטות חובה) מחצה את קליבלנד 0:11 ורוי האלאדיי, עם ניצחון 13 העונה, הגיש שמונה ושישה, טורונטו גברה על טמפה ביי 2:5. הרייז ממשיכים להתרחק מהמאבק.

NL: אדם ויינרייט הגיש שבעה אינינגים מוצלחים, סט. לואיס ניצחה את סן דייגו 2:9 וממשיכה לשמור על פער 4.5 המשחקים משיקגו קאבס. הקאביז שמו 14 ריצות בשני האינינגים הראשונים (עשר בשני) וטיילו ב-2:17 על פיטסבורג. בובי פארנל הגיש היטב שישה ושבעה, המטס ניטרלו את סן פרנסיסקו 0:3, וגם גארט מוק עשה את העבודה עם שישה ושישה ב-0:2 של וושינגטון בסינסינטי.

לאטלנטה יש שאיפות פלייאוף עדיין, אבל פילדלפיה לא ממש מתרשמת. הפיליז ניצחו במשחק הראשון בסדרת המפתח 2:3, עם הומר של ריאן הווארד באינינג התשיעי. פלורידה שמרה על מרחק של 4.5 משחקים מפילדלפיה אחרי 5:6 על קולורדו. מילווקי לא התקשתה מול יוסטון המתפוררת ועברה אותה בקלות עם 2:11, שני הומרים לריאן בראון במשחק הזה. אחרי מספר פתיחות שהעידו על קריסה, חזר דני הארן מאריזונה לעצמו ועם שמונה ושמונה הכניע את הדודג'רס 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully