וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו – אחי נצרת: דרוש ניצחון בכורה

שתי העולות החדשות ייפגשו בעכו ויחפשו ניצחון ראשון בגביע הטוטו. אחי נצרת תעניק מנוחה לתומר חמד הפצוע

הפועל עכו ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול אחי נצרת (18:00). בעכו יארחו לראשונה העונה במגרשם הביתי וירצו לראות ניצחון ובעיקר יכולת טובה מזו שהציגו בתבוסה להפועל חיפה במחזור הקודם (3:0).

למרות רצון הצוות המקצועי להכין את הקבוצה בשקט לתחילת העונה, האימון היה סוער למדי, והקשר בן בנימין, עימו קיימות מחלוקות כספיות, נטש בשל כך את האימון בחלקו הראשון והוא לא ייכלל בסגל למשחק מחר. את מקומו בהרכב הקבוצה יתפוס ליעד אלמליח הצעיר שהגיע לפני מספר שבועות בהשאלה ממכבי חיפה. בעכו אומרים כי שיו"ר הקבוצה ציון וייצמן לא אהב את התנהגותו של בנימין, שעשוי לעזוב בעקבות התקרית.

החלוץ הברזילאי וושינגטון באטיסטה, שהגיע השבוע לקבוצה להתרשמות, יעלה בהרכב הקבוצה וינסה להרשים את ירון הוכנבוים במטרה לחתום בקבוצה לעונה הבאה. מלבד שני השינויים הללו הוכנבוים צפוי לעלות עם אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר. רועי דיין ושחר סימנטוב הפצועים לא יהיו בסגל וצפויים לחזור לאימונים בקרוב.

הרכב משוער: דודו גורש, יניב צי'צ'יאן, גבע ברקאי, איציק כהן, יונתן טננבאום, ליעד אלמליח, אדק אבה, עבדול ראזק איסמעיל, עמנואל אמנגואה, עבדול עזיז, וושינגטון באטיסטה.

מחפוד עובד על התיאום

אלי מחפוד, שכמעט והשלים את פאזל הסגל של אחרי נצרת עם חיזוק חוליית ההגנה בבמג'ד יונס ויקיר שינה השבוע, ינסה לעבוד על התיאום בין שחקני הקבוצה ולהביא אותה למצב אופטימלי בשני המשחקים שנותרו לו עד לפתיחת ליגת העל בשבת הבאה.

עם זאת, מחפוד ייאלץ להסתדר ללא השניים שלא הספיקו לעבור בבקרה, בתקווה כי יעשו זאת עד למועד המשחק מול הפועל חיפה בשלישי. גם חלוץ הקבוצה תומר חמד, שעדיין סוחב פציעה ברגלו, יזכה למנוחה כדי שיחלים לחלוטין לקראת השבוע הבא.

הרכב משוער: רוסלן נגמטולין, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, מור דהן, אדהם האדיה, ווהאב ברקאת, חייאר סספדס, צ'ם אנטויה, לואב כיאל, האני שאהין, איב ג'ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully