וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל חיפה: להישאר מושלמים

האדומים מהכרמל ינסו לרשום ניצחון שלישי ברציפות בגביע הטוטו. אלקסלסי ולביא שטרם חתמו לא ישחקו ברעננה

הפועל חיפה סיימה היום את הכנותיה למשחק מחר (שבת, 19:30) מול הפועל רעננה. בחיפה רוצים בעיקר להמשיך את הצלחה בגביע הטוטו, אחרי שני ניצחונות ומאזן שערים של 0:5 בשני מחזורי הפתיחה במפעל, ולשמור על מוראל גבוה לקראת המחזור הראשון בליגת העל בשבוע הבא, בו תתארח בנתניה.

מהסגל של שלומי דורה ייעדרו החלוץ ערן לוי המורחק והקשר הארגנטינאי בריאן חרסיסיץ', שעדיין לא עבר בבקרת התקציבים. גם עדן בן בסט עדיין פצוע ובספק למשחק, כך שהחוד של חיפה יכלול את שני הנבחנים איברהים סיסה ורוני דה סילבה, ולאחר המשחק יוחלט בצוות המקצועי האם להחתים את השניים או לשחררם. המגמה היא בינתיים להחתים את דה סילבה. אושרי רואש ורן אבוקרט ישובו להרכב אחרי המסע לסרביה עם הנבחרת הצעירה, עודד אלקיים, המשתייך גם הוא לסגל הנבחרת, ימתין על הספסל.

הרכב משוער: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, סביטי לפניה, אושרי רואש, עמנואל פאפו, רן אבוקרט, יוסי דורה, הישאם כיוואן, רוני דה סילבה, איברהים סיסה, אמיר אבו ניל.

אלי כהן עדיין מגבש הרכב

אלי כהן ימשיך בסדרת הנסיונות שלו לליגת העל במשחק גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, כשהמטרה הברורה היא לגבש הרכב הרכב מוביל לקראת משחק הבכורה בשבוע הבא. שניים מאלו שצפויים להיות שחקנים מובילים בקבוצה מהשרון - הבלם איתי אלקסלסי והחלוץ אמיר לביא, עדיין לא חתמו סופית בקבוצה ולא יעמדו לרשותו של כהן. ברעננה מעריכים כי עד ליום חמישי הקרוב העניינים הכספיים מול השניים יפתרו ושניהם יעמדו לרשותו של כהן במחזור הפתיחה.

גם הקשר גילי קופר יחמיץ את המשחק לאחר שטרם החלים מהמתיחה במפשעתו. תיירי דיידיה הנבחן צפוי לקבל את ההזדמנות להרשים את אלי כהן ויפתח בחוד במקומו של רז כהן שירד לעזור לקבוצת הנוער.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרומולי, רועי לוי, תמיר פור, לירודיו קונזלבש, שניר שוקר, אבי כנפו, תיירי ביות, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully