וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקארדו מארש חוזר לעירוני אשקלון

איתן נוח

14.8.2009 / 18:50

מלך הסלים של ליגת העל ב-2007 ישוב לקבוצה של בית הלחמי אחרי שנתיים באירופה. אלעד הופמן סיכם את תנאיו בקבוצה

עירוני אשקלון הגיעה היום (שישי) לסיכום עם הפורוורד האמריקאי ריקארדו מארש שיחזור לקדנציה שניה באשקלון. אם לא יקרו תקלות של הרגע האחרון, יחתום מארש בימים הקרובים בקבוצה של אריאל בית הלחמי. בשבועות האחרונים הביעו התעניינות בשחקן, שהיה השחקן המצטיין במדי אשקלון, בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה בעונת 2006/7, אז הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, הפעם בונים עליו כעל השחקן שיוביל את הקבוצה לצמרת הליגה.

את הקדנציה הראשונה שלו באשקלון סיים מארש עם 20.6 נק' ו-6.8 ריב' למשחק, וזכה בתואר מלך הסלים של ליגת העל. למרות שבאשקלון רצו שהוא יישאר, עבר מארש לשחק במדי אנטליה הטורקית עם ממוצעים של 18.7 נק' ו-5.6 נק' למשחק. את העונה האחרונה העביר הפורוורד במדי ריגה הלטבית, שם רשם 14 נק' ו-7.8 ריב' היו הממוצעים שלו בסיום העונה. כאמור, החזרה שלו לאשקלון, מעידה על הצהרת כוונת מכיוונה של העיר הדרומית.

כמו כן, הגיע אשקלון להבנות עם הגארד של בני השרון בעונה החולפת אלעד הופמן. מדובר בשחקן הישראלי הרביעי שמצטרף לקבוצה מהדרום, אחרי שכריס ווטסון, מורן רוט ודרור דוידי כבר חתמו באשקלון. הכוונה בקבוצה להחתים עוד ישראלי גבוה אחד לפחות על מנת לתת גיבוי לכריס ווטסון שצפוי להיות הסנטר הפותח של הקבוצה.

הופמן עצמו החל את הקריירה במחלקת הנוער של מכבי רחובות. את קריירת הבוגרים שלו החל בגליל עליון, אך לא זכה לדקות רבות. הוא נדד בשלוש קבוצות בליגה הלאומית (אליצור רמלה, מכבי הוד השרון ואליצור יבנה), כשבעונתו האחרונה ביבנה הוא קלע 16.4 נקודות למשחק, הוריד 4.5 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה הוא חזר לליגת העל, אל מדי בני השרון. תחת אריאל בית הלחמי הוא שיחק 7.6 דקות למשחק וקלע בממוצע 2 נקודות. כעת הוא שב לשתף פעולה עם בית הלחמי, הפעם באשקלון.

עדכון ראשון: 14:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully